حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X30 Max با نمایشگر ٧.٠٩ اینچی، دیمنسیتی ٩٠٠ و قیمت ٣٧١ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار، برترین‌های ترنجی

آنر یکی از معدود کمپانی‌هایی است که در سال‌های گذشته، فبلت‌های غول پیکر خود را روانه بازار کرده است. ما شاهد ارائه گوشی‌های بزرگی مانند Honor 8X Max و Honor X10 Max از سوی آنر بودیم. اما امروز، نسل جدید فبلت‌های غول آسای آنر معرفی شده است. آنر X30 Max، رسماً وارد نبرد شده است و در ادامه، نگاهی به جزئیات آن داریم.

مشخصات فنی و قیمت آنر X30 Max

همان گونه که گفتیم، آنر پیش از این Honor X10 Max را با نمایشگر ٧.٠٩ اینچی روانه بازار کرده بود.

 

آنر X10 Max با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی و Dimensity 800 5G رسما معرفی شد

 

به گزارش EqualLeaks، بالأخره آنر از دیگر عضو جدید فبلت‌های غول پیکر خود پرده برداری کرده است. البته چینی‌ها به جای ارائه Honor X20 Max، این گوشی جدید را Honor X30 Max نامیده‌اند. ظاهراً در هر دو نسل میان رده‌های آنر، شاهد یک دستگاه با ابعاد بزرگ‌تر برای کاربران علاقه مند به این دسته از گوشی‌ها خواهیم بود. آنر X30 Max امروز رسماً معرفی شده است. اما آنر آن را به چه قیمتی می‌فروشد و مشخصات این گوشی به چه صورت هستند؟

از نمایشگر این گوشی شروع می‌کنیم. جایی که یک صفحه نمایش بزرگ ٧.٠٩ اینچی مانند Honor X10 Max به چشم می‌خورد. مانند نسل قبل، در بالای این نمایشگر از ناچ قطره‌ای استفاده شده است. این صفحه نمایش، از نوع TFT LCD با وضوح +Full HD است. متأسفانه رفرش ریت نمایشگر این گوشی برابر با ۶٠ هرتز است که این یک نقطه ضعف محسوس محسوب می‌شود. با توجه به نوع پنل نمایشگر این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت آن بر روی فریم تعبیه شده است.

آنر فبلت جدید خودش را در سه رنگ مختلف به فروش می‌رساند. طراحی ماژول دوربین اصلی این گوشی، تا حدود زیادی شبیه به Honor X10 Max است. در این ماژول، دوربین اصلی دوگانه ٢+۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته است. متأسفانه خبری از قابلیت عکاسی فوق عریض در دوربین این گوشی نیست. دوربین سلفی آنر X30 Max، وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. قلب تپنده این دستگاه تازه وارد، Dimensity 900 است. تراشه مورد اشاره، از لیتوگرافی ۶ نانومتری و هسته‌های Cortex-A78 بهره می‌برد.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

چینی‌ها ٨ گیگابایت حافظه رم را در گوشی جدید خود به کار گرفته‌اند. همچنین این گوشی در دو نسخه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایتی به دست مشتریان می‌رسد. ظرفیت باتری این گوشی بزرگ، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است که خیلی زیاد نیست. شارژر آن نیز دارای توان ٢٢.۵ واتی می‌باشد. آنر از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض به همراه رابط کاربری اختصاصی MagicUI 5.0 در X30 Max استفاده کرده است. با توجه به عرضه فعلی این گوشی در چین، شاهد پشتیبانی از سرویس‌های موبایلی گوگل در آن نیستیم.

فریم این دستگاه از جنس پلاستیک است. مطابق انتظارات قبلی، آنر در این گوشی از اسپیکر استریو بهره گرفته است. وزن و ضخامت این گوشی به ترتیب برابر با ٢٢٨ گرم و ٨.٣ میلی متر است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C نیز همزمان در آنر X30 Max حضور دارند. در نهایت، نوبت به قیمت این گوشی جدید می‌رسد. آنر برای نسخه ١٢٨ گيگابايتی ایکس ٣٠ مکس، قیمت ٢,٣٩٩ یوانی (معادل ٣٧١ دلار آمریکا) را منظور کرده است. نسخه ٢۵۶ گیگابایتی نیز قیمت ٢,۶٩٩ یوان (معادل ۴١٨ دلار آمریکا) دارد.

به نظر شما ارزش خرید این دستگاه چطور است؟ مشخصات آن را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید شاهد عرضه جهانی Honor X30 Max باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

اصلا ارزش خرید نداره😬😬☹️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️