حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار OnePlus Nord 2 در هند، سبب آسیب جسمی صاحب آن شد!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، مشکلات، وان‌پلاس

وان پلاس با عرضه سری Nord خود، توانست محبوبیت بیشتری را برای خود دست و پا کند. آخرین گوشی از این سری، OnePlus Nord 2 است. این گوشی، حدود ١ هفته پیش رسماً رونمایی شد. اما یک حادثه ناگوار برای یکی از خریداران وان پلاس نورد ٢ رخ داده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات انفجار OnePlus Nord 2 در هند داریم!

انفجار OnePlus Nord 2 در هند؛ حادثه‌ای ناگوار در ابتدا عرضه این گوشی

وان پلاس چندی پیش از گوشی جدید خود با نام Nord 2 رونمایی کرد. این دستگاه، دارای مشخصات نسبتاً جذابی مانند دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی است. همچنین این دستگاه به تازگی در هند عرضه شده است.

 

وان پلاس Nord 2 با تراشه مدیاتک Dimensity 1200 AI رسماً معرفی شد

 

اما حادثه انفجار OnePlus Nord 2 به تازگی خبرساز شده است. به نقل از 91Mobiles، گزارش شده است که دستگاه جدید وان پلاس، یعنی OnePlus Nord 2 دچار انفجار شده است. در پی این انفجار، صاحب آن نیز دچار آسیب شده است. Ankur Sharma طی توئیتی که بعداً حذف شد، اشاره کرد که وان پلاس نورد ٢ همسر او تنها ۵ روز پس از خریدار منفجر شده است. او می‌گوید ما ناگهان از OnePlus Nord 2 همسرش دود خارج شده است. به دلیل این انفجار، صاحب دستگاه OnePlus Nord 2 دچار آسیب‌های جسمانی و روحی شده است. تمام این‌ها، سبب شده‌اند که موج ناراحتی در بین طرفداران وان پلاس گسترش بیابد.

این اولین باری است که وان پلاس نورد ٢ دچار حادثه می‌شود. وان پلاس در جواب شارما، گفته است که در مورد این حادثه تحقیق می‌کند و به او پاسخ می‌دهد. شارما نمونه‌ تصاویری را از انفجار OnePlus Nord 2 به اشتراک گذاشته است.

توئیت Ankur Sharma در مورد حادثه منفجر شدن وان پلاس نورد ٢

توئیت Ankur Sharma در مورد حادثه منفجر شدن وان پلاس نورد ٢

اما اجازه دهید تا نگاهی به تصاویر نمونه منفجر شده وان پلاس نورد ٢ بیاندازیم. تصاویر این دستگاه، نشان می‌دهند که نمونه مورد اشاره کاملاً آسیب دیده است. پنل و قاب پشتی این دستگاه و حتی نمایشگر این گوشی، سوخته‌اند. بر اساس گزارشات، حتی داخل باتری این گوشی قابل مشاهده است. در همین راستا، مشکل انفجار از سوی باتری بوده است. از آن جا که این حادثه خاص بوده است، نمی‌توان گفت که بقیه دستگاه‌ها نیز در معرض خطر انفجار هستند. بنابراین، نیازی به نگرانی برای تهیه این گوشی نیست.

وان پلاس هنوز بیانیه رسمی را در مورد نتایج تحقیقات خود ارائه نکرده است. بنابراین، این نمونه همچنان در حال تست و بررسی از سوی OnePlus است. با این حال، پشتیبانی وان پلاس با Ankur Sharma ارتباط برقرار کرده است. این پشتیبانی در پاسخ به Ankur گفته است:

ما از شنیدن وقوع این حوادث برای شما ناراحت هستیم. ما عمیقاً نگران هستیم و قصد داریم تا این حادثه را جبران کنیم. ما از شما درخواست می‌کنیم تا از طریق یک پیام با ما تماس بگیرید تا به شما پاسخ بدهیم.

مشخص نیست که وان پلاس تبعات این حادثه را بر عهده گرفته است یا خیر. اما بر اساس صحبت‌های این پشتیبانی، خسارات وارد شده از سوی وان پلاس جبران شده‌اند. احتمالاً یک واحد دیگر وان پلاس نورد ٢ به Sharma اهدا شده است یا وان پلاس به نحوی دیگر این خسارت را پرداخت کرده است.

انفجار OnePlus Nord 2

طی این مدت، ما با حوادث انفجار زیادی مواجه بوده‌ایم. بیشتر این حوادث، در هند رخ داده‌اند. احتمالاً استفاده کاربران هندی با دیگر کاربران فرق دارد. چرا که ما کم‌تر با این حوادث در دیگر نقاط جهان مواجه هستیم. پیش از این، یک دستگاه Redmi Note 9 Pro Max در هند منفجر شده بود. ردمی پس از بررسی، اعلام کرد که مسئولیتی در قبال این انفجار ندارد. چرا که انفجار دستگاه مذکور، به دلیل وارد شدن یک شی خارجی بوده است.

 

انفجار ردمی Note 9 Pro در هند: شیائومی مشتری را مسئول این حادثه می‌داند

 

نظر شما در مورد حادثه انفجار OnePlus Nord 2 چیست؟ آیا این دستگاه به طور اتفاقی منفجر شده است؟ چه بازخوردی نسبت به انفجار گوشی‌ها دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

هندی ها با گوشیاشون چه میکنن

S AH

هندی ها با گوشیاشون چه میکنن خیلی داغون شده

Mahdi

حتما این هندی ها گوشی رو تو جاهای داغ بدنشون نگه می دارن

آقا خداوکیلی چرا هرچی گوشی میپوکه تو هند میپوکه؟
معلومه یه کارایی باهاش میکنن دیگه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️