حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار گوشی وان پلاس باز هم حادثه آفرید: این بار OnePlus Nord CE!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مشکلات، وان‌پلاس

وان پلاس نسبت به قبل، بسیار محبوب‌تر شده است و بسیاری از ما، شاهد ارائه مدل‌های جذابی از این برند بوده‌ایم. حوادث انفجار گوشی وان پلاس، اخیراً بسیار خبر ساز بوده است. این بار، حادثه جدیدی گریبان گیر گوشی OnePlus Nord CE 5G شده است!

انفجار گوشی وان پلاس Nord CE 5G در هند

گوشی وان پلاس نورد CE با Snapdragon 750G شده بود.

 

وان پلاس نورد CE 5G با اسنپدراگون ٧۵٠ جی و قیمت ٢٩٩ یورو رسماً معرفی شد

 

اکنون EqualLeaks خبر از انفجار گوشی وان پلاس Nord CE 5G داده است. این منبع، گزارش داده است که انفجار OnePlus Nord CE 5G طی چند روز پیش رخ داده است. طبق معمول و به مانند اکثر حوادث پیش آمده برای محصولات وان پلاس، جدیدترین حادثه گزارش شده نیز مربوط به کشور هند است. اما دقیقاً حقیقت پشت پرده این انفجار نیست؟

خب، ظاهراً کاربری که از این دستگاه بهره می‌برده است، به دستگاه خود علاقه زیادی داشته است. اما پس از این حادثه، کاملاً از چینی‌ها ناراضی است‌! او می‌گوید که همین ۶ ماه پیش OnePlus Nord CE 5G را خریداری کرده است. با این حال، او ناگهان با این حادثه در حین در آوردن گوشی از جیبش، مواجه شده است.

خوشبختانه، این حادثه هیچ تلفات جانی یا آسیب جسمانی نداشته است و تنها خود دستگاه آسیب دیده است. پس از آنکه گوشی وان پلاس Nord CE 5G این کاربر منفجر شد، کاربر آسیب دیده جزئیات حادثه را در حساب کاربری توییتر و LinkedIn خود به اشتراک گذاشت.

با نگاهی به دستگاه پس از وقوع حادثه، می‌توان آسیب‌های زیادی را در آن مشاهده کرد. شیشه ماژول دوربین، به کل شکسته است و باتری که سوخته است، قاب پشتی را ذوب کرده و در یک نگاه مشخص است. قاب جلویی دستگاه نیز شکسته است و این گوشی، کاملاً بلا استفاده شده است. در واقع، این گوشی دیگر چیزی به جز یک پاره آجر نیست!

خوشبختانه، وان پلاس به طور فعالانه، پیگیر این حادثه شده است و به همین ترتیب، با کاربر ارتباط برقرار کرده است. فعلاً جزئیات علت وقوع این حادثه مشخص نیست. اما با این وجود، وان پلاس کاربر را مقصر حادثه ندانسته و به او، وعده تعویض دستگاهش را با یک نمونه نو و بی عیب و نقص را داده است. بنابراین، احتمال می‌رود که طی روزهای آینده علت وقوع حادثه اعلام شود.

نظر شما در مورد انفجار OnePlus Nord CE 5G چیست؟ به نظر شما این کاربر مقصر انفجار است یا وان پلاس؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️