حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حضور شارژر رایگان درون جعبه هواوی P50 Pro و عدم حضور آن در جعبه هواوی پی ۵۰

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

دیشب با هم یک ویدیو از آنباکسینگ هواوی P50 Pro را دیدیم. متاسفانه این جعبه گشایی به لوازم جانبی درون جعبه اشاره نکرد. حالا و با بررسی وب سایت Huawei شاهد حضور شارژر رایگان درون جعبه هواوی P50 Pro و عدم حضور آن در جعبه هواوی پی ۵۰  هستیم.

شارژر رایگان درون جعبه هواوی P50 Pro

هواوی P50 Pro می تواند با توان ۶۶ وات و به صورت سیمی شارژ شود. توان شارژ بی سیم آن ۵۰ وات است که نیازمند به پدشارژ وایرلس مخصوص و آداپتور شارژر ۶۶ وات سوپرشارژر هواوی است. با مراجعه به وب سایت هواوی و بخش لوازم جانبی درون جعبه می بینیم که شارژر درون جعبه هواوی پی ۵۰ پرو وجود دارد. علاوه بر شارژر، کابل USB C به همراه قاب شفاف منعطف هم اینجا وجود دارند.

مشخص نیست که این شارژر همان توان ۶۶ وات را دارد یا نه اما می توان فرض را بر این گذاشت، چون معمولا هواوی عادت ندارد شارژر با توان پایین تر از توان دستگاه درون جعبه قرار دهد. به هر صورت هنوز چیزی قطعی نیست.

لوازم جانبی درون جعبه هواوی پی ۵۰ پرو

لوازم جانبی درون جعبه هواوی پی ۵۰ پرو

با این حال هواوی پی ۵۰ که از شارژ وایرلس هم محروم است، در بخش لوازم جانبی Huawei P50 می بینیم که خبری از شارژر یا حتی کابل USB C درون جعبه نیست. به نظر من حضور یک کابل شارژر می توانست خوشحال کننده تر باشد اما طبق اطلاعات وب سایت رسمی هواوی که تصویرش را پایین تر می بینید، چنین چیزی درون جعبه نیست.

لوازم جانبی درون جعبه هواوی پی ۵۰

لوازم جانبی درون جعبه هواوی پی ۵۰

نظر شما چیست؟ آیا این راهبرد هواوی را می پسندید؟ لوازم جانبی درون جعبه چقدر برای شما مهم است؟ شارژر رایگان درون جعبه هواوی P50 Pro می تواند نسبت به رقبایی مثل آیفون ۱۲ پرو یا گلکسی اس ۲۱ اولترا که از چنین ویژگی بی بهره اند، جالب باشد. شیائومی که با پرچمدار امسالش یعنی Mi 11 تصمیم گرفت به انتخاب کاربر اقدام به ارایه یا عدم ارایه شارژر کند.

تغییر رنگ قاب پشتی هواوی P50 Pro هنگام تماس را ببینید + آنباکسینگ

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi_F18

ارزش p50 حتی با اون قیمت فقط ارزش یه دوربین رو داره حتی شارژ وایرلس رو پشتیبانی نمیکنه .اگر دوربین اونقدر عالی مهم نباشه mi 11 و s21 که با هم تقریبا تو یه بازه قیمتی هستن تو بخش های دیگه بهتر عمل کردن و 5g هستن mi 11 هم شارژر ۵۵ وات در جعبش حضور داره .
S21 حداقل کابل شارژ رو داره معلوم نیست این سیاست مزخرف چیه که فقط برای مدل پرو سنگ تموم گذاشته . در صورتی که مدل پایه امکانات کمتری داره

Sarnevesht

داداش شما اصلا اسم می 11 رو نیار. گوشی نیست که. بخاری برقیه😏😏😏
در ضمن خدای مصرف باتری هم هست. حتی باهات شرط میبندم p50 از لحاظ سرعت هم از می 11 بهتره. می 11 فقط یه شارژ وایرلس داره و یه کابل شارژ و 5G. تنها برتریش همینه .
من باشم ترجیح میدم پی 50 بگیرم و یکم پول اضافه تر برا کابل و شارژر بدم. تا اینکه یه گوشی بخاری و باتری خور بگیرم. حالا به بقیه مشکلات شیائومی هم کاری ندارم😏

m.b

اگر از یه شرکت گوشی دارید دفاع ازش منطقیه ولی اینکه ترول باشید اصلاً منطقی نیست…
صادقانه از دیروز تصمیم گرفتیم چون هوآوی تحریمه کامل و رو در رو با رقبا مقایسه‌ش نکنید چون واقعا مشخص نیست این تحریم تا چه حد دست و پای هوآوی رو بسته…
لطفاً منطقی و محترم باشید…

Sarnevesht

دوست عزیز من ترول بازی در نیاوردم. واقعیت هایی که دیده بودم رو گفتم. توی تمام تست هایی که توی یوتیوب میدیدم. می 11 افتضاح بود در زمینه گرما و مخصوصا مصرف باتری. حالا من اطلاع ندارم با آپدیت حل شده یا نه

m.b

https://www.gizchina.com/2021/07/26/top-10-snapdragon-888-smartphones-with-the-highest-temperature/

Mi 11 بعد از آپدیت ها اصلاً تو 10 تای اول هم نیست…

mahdi_F18

داغ کردن اولا به خاطر لیتوگرافی سامسونگ برای اسنپدراگون ۸۸۸ بود و حتی اگه تو گوگل بزنی مشکل اسنپدراگون ۸۸۸ کامل بهت میگه اگر از لیتوگرافی Tsmc استفاده میشد اینجوری نمیشد تراشه های کایرین دمای کمی داشتن چون ساخت هایسیلیکون بودن که از معماری tsmc استفاده میکرد خوشبختانه شیا تونسته تا حد امکان تو آپدیت های متعدد مصرف باتری و داغی رو کاهش بده .هنوز هم پرچمدار کاملی نیست.

mahdi_F18

هنوز هم پرچمدار کاملی نیست (p50)

Sarnevesht

قبول دارم مقداری از مشکلات تقصیر خود اسنپ دراگون هست. ولی چرا امسال اس 21 الترا نسخه اسنپ این مشکلارو نداشت. انصافا اس 21 الترا امسال در زمینه گرما خیلی خوب بود

mahdi_F18

بخاطر اینکه شیائومی نیومد اسنپدراگون ۸۸۸ رو محدود کنه .امسال چندین شرکت از جمله همون سامسونگ اسنپدراگون ۸۸۸ رو محدود کردن اگر بنچمارک ها رو ببینی میفهمی بعضی امتیاز های ۸۸۸ کمتر از بقیه هستن که ۸۸۸ رو دارن بخاطر محدود شدن پردازنده است. میشه گفت تقریبا بالای ۷۰ درصد مشکل از اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام که نه از سامی هست .بقیه هم که دیگه یکم باید نرم افزار شیائومی بهینه بود که ولی مشکل اسنپ محسوس تره.

انصافا هوآوی تو گوشیاش درسته باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به بالا نمیذاره ولی باتریاش خیلی خوب مصرف انرژی دارن.

mahdi_F18

باید دید با تراشه های اسنپدراگون هم اینجوری هستن .شاید بین مصرف باتری کایرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ تو این گوشی تفاوت باشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)