حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Poco X3 GT نشان می‌دهد که این گوشی، همان ردمی Note 10 Pro 5G است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، رندر

پوکو به زودی از گوشی گیمینگ جدید خود رونمایی می‌کند. این گوشی، Poco X3 GT نام دارد و به طور دقیق، در تاریخ ۶ مرداد ١۴٠٠ روانه بازار می‌شود. این دستگاه، مدتی است که شایعات جذابی را در پیرامون خود می‌بیند. امر به تازگی، رندر Poco X3 GT منتشر شده است. این رندرها، نشان می‌دهند که Poco X3 GT مطابق انتظار ما، گوشی جدیدی نیست.

رندر Poco X3 GT

ما مدتی پیش از تاریخ رونمایی گوشی جدید پوکو با نام Poco X3 GT صحبت کردیم. این دستگاه، دارای مشخصات فنی جذاب و قیمتی معقول خواهد بود. همان طور که در مطالب قبلی نیز اشاره کرده بودیم، این دستگاه محصول جدیدی نیست. این گوشی، تنها یک نسخه ری-برند شده است!

 

تاریخ رونمایی Poco X3 GT مشخص شد: ۶ مرداد ١۴٠٠

 

اخیراً بر اساس گزارش جدیدی از Mysmartprice، تصاویر جدیدی از گوشی Poco X3 GT انتشار یافته‌اند. پوکو در حال آماده سازی مراسم رونمایی از این گوشی جدید خود است. در همین فاصله، این شرکت تا تاریخ ۶ مرداد تیزرهایی را از قابلیت‌های گوشی جدید خود منتشر می‌کند. پیش از این، گفته می‌شد که Poco X3 GT، در واقع همان نسخه جهانی ردمی Note 10 Pro 5G است. ظاهراً این موضوع درست است. چرا که برخی از افشاگران اطلاعاتی را در مورد این گوشی منتشر کرده‌اند. در همین راستا، رندر Poco X3 GT در اخبار جدید لو رفته است. اما علاوه بر این، می‌توان گفت که با گوشی جدیدی شاهد نیستیم.

اگر نگاهی به رندر Poco X3 GT بیاندازیم، متوجه می‌شویم که طراحی این گوشی با ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی یکسان است. تنها تفاوت در این بین، تغییر مارک ردمی به پوکو در قاب پشتی دستگاه است. این گوشی، دارای حفره نمایشگر مرکزی است. در این حفره نمایشگر، دوربین سلفی تکی جای خوش کرده است. در پشت این دستگاه نیز ماژول دوربین اصلی سه گانه با شکل مستطیل وجود دارد. طبق تصاویر لو رفته، رنگ‌های مشکی، سفید و آبی این دستگاه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. این همان رنگ بندی Redmi Note 10 Pro 5G است.

با توجه به این که Poco X3 GT همان نسخه ری-برند شده گوشی Redmi Note 10 Pro 5G است، بنابراین از مشخصات فنی این دستگاه مطلع هستیم. به همین صورت، Poco X3 GT به نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD مجهز می‌شود. این نمایشگر، دارای مشخصاتی همچون رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، نرخ حساسیت لمسی ٢۴٠ هرتزی و وضوح +Full HD است. تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1100، دلیل اصلی است که سبب می‌شود ما این گوشی را یک دستگاه گیمینگ خطاب کنیم. در کنار این تراشه، ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 برای Poco X3 GT در نظر گرفته می‌شود.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

این گوشی، از رابط کاربری MIUI 12.5 به همراه اندروید ١١ بهره مند خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی، متشکل از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. دوربین سلفی نیز دارای وضوح ١۶ مگاپیکسلی است. باتری به کار رفته در این دستگاه، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. خوشبختانه درون جعبه گوشی جدید پوکو، یک شارژر ۶٧ واتی قرار خواهد گرفت. این گوشی، از درگاه Type-C، قابلیت اتصال دو سیم‌کارت، بلوتوث نسخه ۵.٢ و اینترنت 5G برخوردار شده است.

نظر شما نسبت به مشخصات فنی و امکانات Poco X3 GT چیست؟ آیا طراحی این دستگاه را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید پوکو X3 GT چه قیمتی خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حیف که پنلش امولد نیست.🥲

AŁɪ

فکر کردم کی ۴۰ گیمینگ هست 😐 پس همون اف تری بهتره گلوبال .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️