حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محافظ نمایشگر شیائومی Mi Mix 4 را در تصاویر لو رفته تماشا کنید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

گوشی Xiaomi Mi Mix 4، یکی از مورد انتظارترین و جذاب‌ترین گوشی‌های سال جاری میلادی است. بسیاری از افشاگران و طرفداران شیائومی، بر روی عملکرد شیائومی در این گوشی، حساب باز کرده‌اند. بنابراین، شیائومی Mi Mix 4 می‌تواند قدرت نمایی اصلی شیائومی در سال ٢٠٢١ میلادی باشد. حال، تصویری از محافظ نمایشگر شیائومی Mi Mix 4 لو رفته است. این تصویر، به ما اطلاعاتی تکمیلی را از نمایشگر Mi Mix 4 ارائه می‌دهد.

تصویر لو رفته از محافظ نمایشگر شیائومی Mi Mix 4

شیائومی Mi Mix 4 از ماه‌ها و حتی سال‌های پیش، در شایعات حضور دارد. شیائومی بارها وجود این گوشی را در سال‌های گذشته تکذیب کرد. اما در نهایت، زمان رونمایی این گوشی در حال فرا رسیدن است. مدتی پیش، در مورد تاریخ رونمایی احتمالی Mi Mix 4 صحبت کرده بودیم.

 

تاریخ رونمایی Mi Mix 4، می پد ۵، MIUI 13 و Mi CC 11 مرداد یا شهریور است

 

این بار بر اساس گزارش Myfixguide، پیش از این گزارشاتی مبنی بر رونمایی از گوشی جدید شیائومی، یعنی Mi Mix 4 در ماه آگست یا همان مرداد وجود داشت. این تاریخ، به طور دقیق ٢٠ یا ٢١ مرداد خواهد بود. علاوه بر این، افشاگران زیادی در مورد اطلاعات این گوشی اظهار نظر کرده‌اند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی پیش بینی شده از گوشی Mi Mix 4، شایعات مربوط به این دستگاه بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود. اما این بار، پای یک افشاگر مطرح در میان است. افشاگر معروف ویبو یعنی Digital Chat Station، صبح امروز تصویر زنده‌ای از محافظ نمایشگر شیائومی Mi Mix 4 را به اشتراک گذاشت.

محافظ نمایشگر شیائومی Mi Mix 4

تصویر لو رفته از محافظ صفحه نمایش Mi Mix 4

همان طور که در این تصویر می‌بینید، قسمت روبه‌رویی شیائومی می میکس ۴ یک تجربه کاربری تمام صفحه و بدون زائده را ارائه می‌کند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی، بسیار باریک می‌باشد. همچنین این دستگاه، دارای خمیدگی‌هایی در لبه نمایشگر است. البته این خمیدگی‌ها، زیاد نیستند. مدتی پیش، افشاگر مورد اشاره اظهار کرد که شیائومی Mi Mix 4 اولین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر است که از نمایشگر منحنی استفاده می‌کند. به همین ترتیب، این دستگاه از دیگر دستگاه‌های شیائومی خاص‌تر است.

همان طور که پیش‌تر در شایعات اشاره شده بود، شیائومی Mi Mix 4 تنها در یک نسخه روانه بازار می‌شود. نمایشگر این گوشی، قطر ۶.۶٧ اینچی خواهد داشت. پنل این نمایشگر، Hyperboloid ساخت هواکسینگ است. در همین جهت، این پنل نمایشگر برای دوربین سلفی درون نمایشگر بهینه شده است. وضوح آن نیز +Full HD است. تراشه به کار رفته در Mi Mix 4، قدرتمند‌ترین تراشه حال حاضر کوالکام، یعنی Snapdragon 888 Plus است. مشخص نیست که بالأخره کدام کمپانی برای اولین بار از این تراشه بهره گیری خواهد کرد.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

در ادامه، سیستم باتری و شارژر این گوشی ترکیب جذابی است. به طوری که باتری Mi Mix 4 دارای ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی است. همچنین شارژر سیمی ١٢٠ واتی و بی سیم ٨٠ واتی برای این دستگاه نیز در نظر گرفته می‌شود. این گوشی، مجهز به دوربین اصلی سه گانه خواهد بود. سنسور اصلی آنر نیز ISOCELL GN1s است که فعلاً رونمایی نشده است. اما گفته می‌شود که وضوح این سنسور، ۵٠ مگاپیکسل باشد. تراشه uCMP5 نیز در این گوشی موجود خواهد بود. وزن کلی Mi Mix 4، برابر با ٢٢۶ گرم می‌باشد.

نظر شما در مورد محافظ نمایشگر شیائومی Mi Mix 4 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند تجربه کاربری بهتری را به وسیله چنین طراحی نمایشگری ارائه دهد؟ به نظر شما Mi Mix 4 موفق به شکست رقبای خود می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

هر سال یکی شبیه این لو میرفت ولی خودش معرفی نمیشد😂🤦‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️