حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Mi Mix 4، می پد ۵، MIUI 13 و Mi CC 11 مرداد یا شهریور است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی، از سری محصولات جدید خود به طور گسترده رونمایی کند. این محصولات، در شاخه‌های گسترده‌ای حضور دارند. اولین گوشی این کمپانی با دوربین سلفی زیر نمایشگر، تبلت جدید پس از چند سال، گوشی جدید سری Mi CC و نسل جدید رابط کاربری MIUI این کمپانی، همگی سری محصولات جدید و مورد انتظار شیائومی هستند. حال، گفته می‌شود که تاریخ رونمایی شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات این کمپانی، مرداد یا شهریور ماه خواهد بود.

تاریخ رونمایی شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید این کمپانی

پیش از این، ما در ترنجی از تاریخ احتمالی رونمایی محصولات جدید شیائومی، از جمله تاریخ معرفی احتمالی MIUI 13 صحبت‌هایی کرده بودیم. همچنین از تبلت Mi Pad 5 و Mi Mix 4 هم مطالبی را با شما به اشتراک گذاشتیم.

 

زمان رونمایی MIUI 13 به صورت رسمی، احتمالاً حوالی مرداد تا شهریور خواهد بود

 

اما اجازه دهید تا بگوییم که ممکن است شیائومی تمام این محصولات را در یک مراسم رونمایی کند! به گزارش Gizmochina، اطلاعات جدیدی از تاریخ رونمایی محصولات شیائومی لو رفته است. از جمله این اطلاعات، می‌توان به تاریخ رونمایی شیائومی Mi Mix 4 نیز اشاره کرد. این اطلاعات، به ما نشان می‌دهد که امکان دارد شیائومی از سری محصولات جدید خود در چند شاخه مختلف رونمایی کند. این مراسم، احتمالاً مرداد یا شهریور ماه انجام خواهد گرفت.

تاریخ رونمایی شیائومی Mi Mix 4

حال، بر اساس اظهارات یک بلاگر چینی، شیائومی قصد دارد تا مراسم رونمایی از Mi Mix 4، سری می پد ۵، Mi CC 11 و رابط کاربری MIUI 13 را در ماه آگست که حوالی مرداد تا شهریور ماه است را برگزار کند. این رویداد، احتمالاً در همان شهریور ماه صورت می‌گیرد. رونمایی از سری تبلت‌های Mi Pad 5، نویدی برای آن دسته از طرفداران شیائومی است که منتظر رونمایی از تبلت‌های این برند هستند. چرا که سال‌هاست شیائومی از تبلت جدید خود پرده برداری نکرده است.

شیائومی Mi CC 11 هم نسل جدید گوشی‌های شیائومی با محوریت دوربین است. مشخص نیست که شیائومی قصد عرضه جهانی این سری را دارد یا خیر. اگر به یاد داشته باشید، گفته بودیم که گروه عظیمی از گوشی‌های تازه وارد شیائومی، لو رفته است. بنابراین، ما در نیمه دوم سال جاری میلادی تنها شاهد رونمایی از این محصولات نخواهیم بود. بلکه چینی‌ها، برنامه‌های گسترده‌تری را برای پیاده سازی در این بازه زمانی دارند. شیائومی Mi CC 11، ممکن است یکی از همین محصولات باشد. امکان دارد که این دستگاه‌ها، به نوعی ری برند همین Mi CC 11 نیز باشند. چرا که در مشخصات آن‌ها، اشتراک‌هایی دیده می‌شد.

 

گروه بزرگی از گوشی های جدید شیائومی لو رفتند: ١٣ گوشی جدید و مشخصات آن‌ها!

 

نظر شما در مورد این اطلاعات چیست؟ آیا منتظر برگزاری این رویداد هستید؟ کدام یک از این محصولات، برای شما جذابیت بیشتری دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خوب شد نگفتید بین مرداد تا دی است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️