حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه دوربین هواوی P50 Pro رسما توسط این شرکت منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

پس از اینکه تاریخ معرفی پرچمداران سری Huawei P50 رسما برای ۷ مرداد ۱۴۰۰ تعیین شد، حالا یک داده رسمی دیگر داریم. نمونه دوربین هواوی P50 Pro رسما توسط این شرکت منتشر شده است. نمونه تصویری که در نگاه اول شاید چیز زیادی برای گفتن نداشته باشد اما می توان آن را به راه های مختلف تفسیر کرد.

نمونه دوربین هواوی P50 Pro

امروز حساب رسمی Weibo هواوی یک عکس ثبت شده در محیطی کم نور را که از دو نفر در حال شمشیربازی ثبت شده است، منتشر کرد. البته تصویر هنگام بارگذاری در Weibo فشرده شده است، بنابراین اطلاعات این تصویر چیز زیادی به ما نمی گوید.

با این حال، این واقعیت که رنگ ها بسیار خوب به نظر می رسند و سوژه های سریع تار نیستند، کاملاً چشمگیر است. در حال حاضر، مشخصات کامل تنظیمات دوربین به طور رسمی تأیید نشده است اما یک گزارش از قبل، برخی از آنها را نشان می دهد.

هواوی پیش از این معمولا نمونه تصاویر دوربین موبایل های خود را به صورت عکاسی از منظره منتشر می کرد. انتخاب چنین سوژه ای شاید نماد مبارزه این برند با شرایط فعلی باشد. البته این صرفا یک تفسیر ذهنی از سوی من است.

طراحی دوربین هواوی پی ۵۰ پرو

طراحی دوربین هواوی پی ۵۰ پرو

طبق شایعات قرار است که یکی از این دایره ها یک سنسور بزرگ ۱ اینچی سونی IMX800 را در خود جای دهد. با این حال، تحریم های تجاری و تأخیرهایی که آنها ایجاد کرده اند باعث شده هواوی مقداری از توان خود را از دست بدهد.

برای اولین بار، شارپ یک موبایل را با سنسور ۱ اینچی معرفی کرده بود تا هوآوی را به چالش شکست دهد. در ضمن، دوربین موجود در آن تلفن با همکاری لایکا ساخته شده است. لایکا برندی است که به عنوان شریک طولانی مدت هواوی در بخش موبایل شناخته شده است. چند روز قبل از رونمایی Aquos R6 شایعاتی مبنی بر اینکه Leica به دنبال یک شریک جدید است، پیچید.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۵۰ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام آقا سینا وقت بخیر قربان
تو یکی از پست ها بیان کردم اما بازخوردی ندیدم…
https://toranji.ir/?p=1108967/#comment-277999
در قالب جدید مطالب ، لینک منبع اخبار اگه حذف نشده پس کدوم قسمت درج شده؟

persepolis

برای المپیک هم است
تصاویرش قبلا گذاشتم از جمله زوم 150 ایکسش.
سلام بر پادشاه دوربین جهان

mostafa3

احتمالا روی سرعت عکاسی هم تمرکز کرده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)