حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Huawei P50 احتمالا ۷ مردادماه امسال خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موبایل، هواوی

طبق جدیدترین شنیده ها، تاریخ معرفی Huawei P50 احتمالا ۷ مردادماه امسال خواهد بود. شرکت چینی هواوی قصد دارد به زودی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند. اما از سویی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. یکی از این مسائل محدود بودن موجودی تراشه این شرکت برای گوشی‌های هوشمند خود است. از سوی دیگر اما تحریم‌ بیشتر و فشارهای مضائف نیز بر این شرکت وارد شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی Huawei P50

بنابر اخبار و اطلاعات منتشر شده توسط gsmarena، گفته شده است که نسخه اصلی Huawei P50 به زودی و در تاریخ ۷ مرداد ماه امسال معرفی خواهد شد. همچنین در ادامه آمده است که این گوشی هوشمند اولین دستگاه 4G مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است. همانطور که پیش از این در ترنجی خواندید، تاریخ معرفی هواوی P50 شاید به ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتقل شده باشد.

تاریخ معرفی Huawei P50

موجودی تراشه Kirin 9000 محدود است؛ اما P50 Pro به آن مجهز می‌شود

رندر نهایی هواوی P50 طراحی منحصر به فرد دوربین آن را نشان می دهد

تا این لحظه اطلاعات خاصی از Huawei P50 Pro در دسترس نیست. اما بنابر اخبار و شایعات منتشر شده این گوشی ابتدا با چیپست Kirin 9000 خواهد آمد. پس از آن نیز در آذرماه امسال به دلیل کمبود تراشه، با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد. پیش از این در ترنجی نیز گفتیم که موجودی تراشه Kirin 9000 محدود است؛ اما P50 Pro به آن مجهز می‌شود. همچنین این مسئله نیز گفته شد که هواوی P50 مدل 4G در زمان تعیین شده می‌آید؛ اما مدل 5G دیرتر از آن عرضه خواهد شد. در هر صورت این شرکت با مشکلات بسیار زیادی روبرو است. شاید هم نتواند به این سادگی از پس آن بر آید.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شرکت چینی هواوی، با توجه به تحریم‌ها و مشکلاتی که با آن روبرو است، می‌تواند مانند گذشته به معرفی محصولات خود بپردازد؟ به نظر شما این شرکت قادر است تا اعتبار از دست رفته خود را که به سبب اتهامات وارد شده از سمت طرف آمریکایی به آن وارد شده، باز پس گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان