حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic 3 با تراشه Snapdragon 888 Plus در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، اخبار، بنچمارک

آنر از مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ٢١ مرداد یا همان ١٢ آگست، از سری پرچمداران جدید خود رونمایی کند. این پرچمداران که به زودی به صورت جهانی رونمایی می‌شوند، سری Magic 3 هستند. حال یکی از اعضای سری آنر Magic 3، با جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. در ادامه، نگاهی به نتیجه کسب شده توسط این گوشی خواهیم داشت.

رؤیت شدن آنر Magic 3 با تراشه پرچمدار کوالکام در GeekBench 5.1.0

ما پیش از این، به مطالب زیادی در مورد آنر مجیک ٣ پرداخته بودیم. به طور مثال، در یکی از مطالب درباره جزئیات سری مجیک ٣ آنر، رندرهای جدید و قیمت آن نیز صحبت کرده بودیم. ظاهراً آنر حساب زیادی بر روی گوشی‌های پرچمدار جدید خود باز کرده است.

 

قیمت سری Honor Magic 3 لو رفت: تهدیدی بزرگ برای شیائومی!

 

اکنون بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک توئیتر با نام Paras Guglani، گوشی Honor Magic 3 به تازگی در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. شایعات زیادی در مورد استفاده از تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی Snapdragon 888 Plus در سری آنر مجیک ٣ وجود دارد. اما نتیجه منتشر شده از گیک بنچ آنر Magic 3، به ما نشان می‌دهد که این سری رسماً از تراشه Snapdragon 888 Plus استفاده خواهد کرد. در همین حین، آنر نیز استفاده از Snapdragon 888 Plus را در گوشی‌های پرچمدار جدید خود تأیید کرده است.

کمپانی چینی آنر، به تازگی روابط تجاری خود را با کوالکام گسترش داده است. به طوری که این کمپانی چینی، برای اولین بار از تراشه ۶ نانومتری کوالکام با نام Snapdragon 778G استفاده کرد. همچنین آنر در نظر دارد تا اولین استفاده کننده از تراشه پرچمدار کوالکام با نام Snapdragon 888 Plus باشد. البته اگر آیکو با رونمایی از گوشی آیکو ٨ خود در روزهای آینده، این عنوان را تصاحب نکند!

نتیجه گیک بنچ آنر مجیک ٣ در نسخه ۵.١.٠

نتیجه گیک بنچ آنر مجیک ٣ در نسخه ۵.١.٠

به نتیجه گیک بنچ منتشر شده از آنر مجیک ٣ می‌رسیم. متأسفانه برخی از جزئیات کلیدی در این صفحه ذکر نشده‌اند. از جمله این جزئیات، می‌توان به مدل نامبر دقیق و مقدار حافظه رم به کار رفته اشاره کرد. جدا از این‌ها، آنر مجیک ٣ در نسخه ۵.١.٠ گیک بنچ تست شده است. امتیازات کسب شده در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توسط این گوشی، به ترتیب برابر با ١,٢١۵ و ٣,٨٠۶ می‌باشند. چنین امتیازاتی، حاکی از آن هستند که تراشه Snapdragon 888 Plus بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسخه استاندارد داشته است. بنابراین، ممکن است امتیاز بخش چند هسته‌ای این گوشی در شرایط ویژه به ۴,٠٠٠ نیز برسد.

اسم رمز سری آنر مجیک ٣، Elizabeth است. مخفف این اسم، ELZ است که به عنوان نام این گوشی در گیک بنچ ذکر شده است همچنین سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض در این گوشی نصب شده است. وجود چنین مواردی به آنر قدرت این را می‌دهد تا این کمپانی با معرفی پرچمداران جدید خود، خودی نشان دهد!

نظر شما در مورد استفاده از تراشه Snapdragon 888 Plus در پرچمداران جدید آنر چیست؟ آیا از امتیازات کسب شده توسط این گوشی رضایت دارید؟ تا چه حد منتظر رونمایی از گوشی‌های سری Honor Magic 3 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

عالی

ali karimi

واقعا خیلی خوشحال شدم که آنر واسه خودش شده یه برند جداواینقدر داره گوشیهای خوبی میده بازار، امیدوارم از این به بعد همه گوشیهاش وارد بازار ماهم بشه، بخصوص این آنرمجیک که یک گوشی عاای و بی نظیر شده، انشاله هوآوی هم تو یکی دوسال آینده به قدرت سابق خودش برگرده، البته خب یکی دوسال دیگه حتما برمیگیرده به دوران قدرت خودش، شکی درش نیست، موفق باشید، خداحافظ

Sarnevesht

طراحیش واقعا زیباست👌👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️