حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سری Honor Magic 3 لو رفت: تهدیدی بزرگ برای شیائومی!

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

آنر به زودی از سری جدید پرچمدار خود، یعنی Honor Magic 3 رونمایی می‌کند. ظاهراً قرار است این سری، شامل سه عضو کلیدی باشد. هم اکنون، جزئیات نصفه و نیمه‌ای از گوشی‌های این سری وجود دارد. اما اکنون، ما با جزئیات قیمت سری Honor Magic 3 مواجه هستیم. ظاهراً آنر قرار است قیمت رقابتی را برای گوشی‌های جدید خود در این سری در نظر بگیرد.

قیمت سری Honor Magic 3 رقابتی خواهد بود

ما دو روز پیش، در مورد رونمایی از سری Honor Magic 3 آنر صحبت کرده بودیم. در این مطلب، به جزئیات رونمایی از گوشی‌های این سری نیز اشاره کردیم. احتمالاً تنها یک مدل از آنر مجیک ٣ روانه بازار نخواهد شد.

 

تاریخ رونمایی Honor Magic 3 به صورت جهانی مشخص شد: ٢١ مرداد ١۴٠٠

 

در گزارشی جدید از Gizmochina، آنر به تازگی تأیید کرده است که در تاریخ ٢١ مرداد ١۴٠٠ از سری Magic 3 خود رونمایی می‌کند. بر اساس برخی از گزارش‌ها، سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس در این سری وجود خواهد داشت. اما تاکنون، وجود نسخه‌های استاندارد و پرو محتمل‌تر به نظر می‌رسد. اما اکنون ما با جزئیات قیمت سری Honor Magic 3 روبه‌رو هستیم. انتظار می‌رود که آنر برای اولین بار، از تراشه Snapdragon 888 Plus به عنوان نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ٨٨٨ در پرچمداران آنر مجیک ٣ خود استفاده کند.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

اما اجازه دهید تا به قیمت این گوشی‌ها برسیم. بر اساس اظهارات اخیر افشاگران، قیمت نسخه استاندارد آنر مجیک ٣، حدود ۴,٠٠٠ یوان (معادل ۶١٧ دلار آمریکا) خواهد بود. آنر مجیک ٣ پرو نیز با برچسب قیمتی ۵,٠٠٠ یوانی (معادل ٧٧١ دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. قیمتی که می‌تواند خطری برای گوشی‌های رقیب، خصوصاً از برند شیائومی باشد.

رندرهای سری آنر مجیک ٣ و مشخصات آن‌ها

دیروز تصاویر و رندرهای جدیدی از سری گوشی‌‌های Honor Magic 3 منتشر شد. همچنین ما در مورد این موضوع، مطلبی را با شما به اشتراک گذاشتیم. در تصاویر مرتبط، دیدیم که آنر مجیک ٣ پرو چه طراحی خواهد داشت. همچنین در قاب جلویی آنر مجیک ٣، نمایشگر دو لبه خمیده آبشاری را شاهد بودیم. اما جدا از این موارد، رندر جدیدی از آنر مجیک ٣ با کیفیت بالا منتشر شده است.

رندر آنر مجیک ٣

رندر آنر مجیک ٣

این رندر منتسب به آنر مجیک ٣، قاب پشتی این دستگاه را به نمایش می‌گذارد. این گوشی که در رنگ سفید به تصویر کشیده شده است، ماژول دوربین اصلی دایره‌ای را نشان می‌دهد. این ماژول غول آسا، دوربین اصلی چهارگانه را در خود جای داده است. طراحی این گوشی، مشابه با گوشی‌های سری Mate 40 است. ظاهراً آنر مجیک ٣ مجهز به نمایشگری ۶.۷۶ اینچی از نوع OLED با وضوح ۲,٧٧٢×١,٣۴۴ است. این دستگاه ممکن است با ١٢ گیگابایت حافظه رم و شارژر ۶۶ واتی عرضه شود.

رندر آنر مجیک ٣ پرو

رندر آنر مجیک ٣ پرو

از سوی دیگر، تصویر فوق رندر قاب پشتی آنر مجیک ٣ پرو را به صورت واضح‌تری نمایش می‌دهد. بنابراین، استفاده از این ماژول دوربین عجیب در آنر مجیک ٣ پرو، محتمل‌تر می‌شود. ظاهراً آنر مجیک ٣ پرو با نمایشگر بدون زائده با وضوح 1228p روانه بازار خواهد شد. همچنین شارژر سیمی ١٠۰ واتی و بی سیم ۵٠ واتی برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما در مورد قیمت سری Honor Magic 3 چیست؟ مشخصات این دستگاه‌ها چطور است؟ طراحی آنر مجیک ٣ و مجیک ٣ پرو را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

خیلی عاایه واقعا گوشی های معرکه ای هستن شیائومی باید فکری کنه

Mohammadr

بنظرم این تیترو باید برای 90 درصد گوشی هایی که شیائومی معرفی میکنه بزنید.
تهدیدی بزرگ برای سامسونگ/وانپلاس و… (از لحاظ قیمتی)
حالا یه رقیب پیدا شده و امیدوارم تعدادشون بیشترم بشه. چون شاید تو این رقابت بازم شیائومی قیمتو پایین بیاره، بعد دوباره انر اینکارو کنه، بعد ریلمی و…
و در آخر ما مردمب برنده ایم:)

Sarnevesht

از طراحی مدل عادی خیلی خوشم اومد. اما مدل پرو برام زیاد جالب نبود

Mahdi

یه تهدید واسه اینفینیکس بساز هنوز دز حد شیائومی نیستی

ali karimi

سلام، واقعا عالین این دوتا گوشی، هردوطراحی قشنگی هم دارم هم معمولی هم نسخه پرو، البته دوربین های گرو زیاد باحال نیستن منظورم جاگزاری و چینش دوربین هارو میگم، مشخصاتشم که یک به یک عالیتر، منتظرم بیان این گوشیها

m.b

قیمت که برای سری مجیک خیلی عالی و خطرناک به نظر میرسه البته باید مشخصات هم بیاد تا ببینیم چرا اینطور شده…
با حرف محمد به شدت موافقم، متأسفانه وقتی همیشه عالی باشی خوبیاتو نمیبینن اما وقتی همیشه معمولی باشی به محض عالی شدن همه میبیننت…
ماجرای این تیتر و واقعیت هم همون حرف محمده… 👌

m.b

میگن چهار عضو هم داره… ممکنه اینا قیمت دو نسخه پایین یا میانی باشه🤔
یه se داره
یه عادی
یه پرو
و در آخر یه پروپلاس
بخاطر تحربم هوآوی کار خیلی درستی بود که حالا که تو گلوبال به دنبال افزایش فروشه اعضای این خانواده رو زیاد کرد… البته اسم و سیاست سری مجیک خراب شد اما چه میشه کرد، شرایط عادی نیست تا تصمیمات عادی باشه، برای افزایش فروش این سیاست عالیه… قراره جای پرچمدارای هوآوی تو گلوبال عمل کنند…

البته شاید برچسب قیمتی نهایی یکم بالاتر از این حرفا باشه کمااینکه همین الآنم تصور گوشی مشابه میت ۴۰ پرو بدون پاشنه آشیل و به همراه سرویس های گوگل و آپدیت ورژن جدید اندروید در کنار چیپست کوالکام و قیمت تمام شده ی زیر ۹۰۰ دلار می‌تونه فوق العاده لذت بخش باشه که به لطف سیاست و تصمیم گیری هواوی و فروش اجباری آنر ، میتونیم وقوع این تصور رو در آینده ای نه چندان دور در بازار جهانی هم تحت برند مستقل🤔 آنر و حتی با مشخصات بهتر از سری میت پارسالِ هم نوع، رفیق قدیمی و رقیب تضعیف شده ی جدید خودش شاهد باشیم‌…
اگه ۳ عضو در کار باشه پس احتمال اینکه نسخه ی سوم یه مدل پرو پلاس یا لاکچری ادیشن باشه هست… و اینکه فلسفه ی طراحی سری مجیک از بدو تولد مثل سری میکس شیائومی با محوریت و تمرکز رو نمایشگر یکدست و بدون زائده بوده پس شاید بیراه نباشه که بگیم انتظار داریم یه نسخه با UDC/USC/UPC(دوربین سلفی زیر نمایشگر) داشته باشه.
از نظر مشخصات به ازای قیمت می‌تونه بی رقیب باشه و بقیه برندهارو مجاب کنه که یه بازنگری در قیمت گذاریشون لحاظ کنن…
اما در مورد خود مشخصات ؛ اگه ملاک مقایسه رو بالاترین مدل ورینت این سری با شارژر سیمی ۱۰۰ وات(با توجه به آنر ۵۰ پرو) و بیسیم ۵۰ وات(با توجه به آنر وی ۴۰) در نظر بگیریم ، البته منطقیش اینه برای سری مجیک که گل سر سبد محصولات آنر محسوب میشه توان شارژ سیمی و بیسیم و همینطور ظرفیت باتری فراتر از دو گوشی مذکور باشه وگرنه به ضرس قاطع میشه گفت حداقل تو این بخش قافیه رو به پرچمدار نیمه ی دوم شیائومی(میکس بعدی) میبازه. هرچند برای آنر که با سری مجیکش مدتی از میادین دور بوده این پتانسیل رو داره که در مجموع خوش یمن باشه و بالاترین ارزش خرید رو بین رقبا داشته باشه.
یکی از wow پارامترهای این سری می‌تونه همین اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برای اولین بار و جلوتر از سایرین باشه مثل پیش دستی آنر در استفاده از اسنپدراگون ۷۷۸ جی که نشون میده تلاش ها و مراودات تجاری شکل گرفته آنر با کوالکام از پارسال, خوب به نتیجه رسیده…
گواهی IP6x هم حداقل تو یه نسخه از این سری خیلی براش محتمله.
امیدوارم این سری عاری از wow پارامترهای دیگه مثل نمایشگر ، دوربین، اسپیکر،باتری و شارژر و نوآوری های جذاب دیگه نباشه که بتونه همه جانبه جلو رقبا قد علم کنه‌.

AŁɪ

عالیه 🌷

اگه قیمت پایه این سری از پرچمدارش این باشه که شاهکار میشه.🔥

mrmoji

حداقل قیمت این گوشی 22 میلیونه، شیائومی می 11 آی با اسنپ 888 داره که 15 میلیونه :/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️