حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 Pro با شارژ ۱۰۰ وات در مدت ۲۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، هواوی

چند روز پیش، هواوی رسماً اعلام کرد که نسل جدید تلفن‌های همراه پرچمدار خود با نام Huawei P50 را به‌صورت رسمی در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰ رونمایی خواهد کرد. همچنین باتوجه به گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلف از قبل می‌دانیم که این سری، حداقل سه مدل شامل P50 Pro ،P50 و +P50 Pro خواهد داشت. در میان آنها اما، هواوی P50 استاندارد از شارژ سریع ۶۶ وات استفاده می‌کند؛ درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه‌های پیشرفته‌تر Pro و +Pro به شارژ فوق سریع ۱۰۰ وات مجهز شوند. طبق آخرین گزارش، این شارژر می‌تواند ۱۰۰٪ ظرفیت باتری دستگاه را در مدت ۲۰ دقیقه پر کند.

شارژ ۱۰۰ وات هواوی P50 Pro

به گزارش gizchina، از نظر فناوری شارژ سریع، 100W یکی از بالاترین‌ها در این صنعت می‌باشد. با این وجود، نمونه ۲۰۰ وات شیائومی نوید شارژ کامل در مدت زمان 8 دقیقه را می‌دهد. این اولین شارژری خواهد بود که در کمتر از 10 دقیقه، باتری دستگاه را به‌صورت کامل پر می‌کند. با این حال، باید توجه داشته باشیم که زمان شارژ کامل، تابعی از ظرفیت باتری است. درنتیجه و باتوجه به مدت زمان بیشتر شارژ کامل هواوی، علاوه‌بر سرعت پایین‌تر شارژ می‌توان اینگونه برداشت کرد که در این سری، از باتری با ظرفیت بالاتر نیز استفاده شده است.

از نظر پیکربندی داخلی، سری P50 هواوی ممکن است از یک ترکیب دو پلتفرمی استفاده کند؛ بدین صورت که یکی از نسخه‌های آن از تراشه Snapdragon 888 4G استفاده کرده، درحالی‌که نسخه دیگر از پردازنده Kirin 9000 5G بهره می‌برد. این تصمیم به‌علت آنست که ذخیره تراشه Kirin 9000 هواوی پس از استفاده در سری میت ۴۰ و میت ایکس ۲، در حال تمام شدن است.

شارژ ۱۰۰ وات هواوی P50 Pro

شارژ ۱۰۰ وات هواوی P50 Pro

سری P50 ممکن است از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و رفرش ریت 120 هرتز استفاده کند. ماژول دوربین عقب در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته که شامل دو حلقه بوده و درمجموع میزبان ۴ عدد از دوربین‌های دستگاه می‌باشد. سبک طراحی پشتی گوشی، به سری Nova 8 همین شرکت شباهت فراوانی دارد.

درحال‌حاضر، تقریباً مسلم است که گوشی‌های P50 با سیستم HarmonyOS 2.0 به‌صورت از پیش نصب شده وارد بازار می‌شوند. با این حال، انتظار می‌رود که هواوی برای سیستم‌عامل موجود در جدیدترین پرچمداران خود، ویژگی‌های انحصاری را در نظر گرفته باشد.

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰ از نوع Ultra-High Pixels با سایز 1/1.18 اینچی خواهد بود

نظر شما درباره شارژ ۱۰۰ وات هواوی P50 Pro و مدت زمان پر شدن باتری آن در عرض ۲۰ دقیقه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نمونه 120 وات شیائومی نوید شارژ کامل در مدت زمان 8 دقیقه را می‌دهد
فکر کنم 200 بود نه 120 وات

m.b

20 دقیقه با یه شارژر 100 وات حتی برای یه باتری 4000 هم زمان خیلی عالی‌ایه…
اگر واقعاً خود 20 دقیقه باشه عالیه… دقیقاً رقابتی و مستقیماً پابه‌پای میکس…

Mahdi

😐😐😐

m.b

؟🤔

Mahdi

20 دقیقه خوبه؟

AŁɪ

مهدی بزار یادت بندازم که بلک شارک با ۱۲۰ وات ۱۹ دقیقه طول می‌کشید و اینکه با ۱۰۰ وات ۲۰ دقیقه طول بکشه میچربه بهش .

m.b

نسبت به 100 وات عالیه…
از طرفی نسبت به سابقه هوآوی هم عالیه باز…
مقایسه سامسونگ و هوآوی رو یادته؟ سامسونگ با 25 وات با هوآوی قابل مقایسه بود… حالا ببین هوآوی رسیده به 20 دقیقه که عملکرد بهترین هاست تقریبا… عالیه این… پیشرفتش تحسين داره…

m.b

کلا من استاندارد بهترین شارژر های 2021 رو 15 تا 20 دقیقه میدونم که هوآوی هم اگر خود 20 باشه تو رده عالی ارزیابی میشه برای من…
احتمالاً میکس هم تو همین بازه دور و بر 20 هست… البته با شارژر 120 وات و باتری 5000 که کمی جلوتره…
البته احتمالا در وایرلس هم جلوتر باشه…

با نگاه به سابقه ی هواوی در انتخاب حجم باتری سری پی؛ پیش بینی ظرفیت ۴۱۰۰ الی ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت رو برای ۲ عضو بالایی این سری دارم. به نظرم به دلیل سگمنت و رده ی کیفی و رقابتی که این ۲ مدل دارن منطقی نیست از لحاظ حجم باتری در کنار آنر ۵۰ پرو قرار بگیرن هرچند که تجربه ثابت کرده ه‍یچ اتفاقی غیر منتظره نیست…
با توجه به استفاده ی شارژر ۱۰۰ وات برای آنر ۵۰ پرو و مسلماً سری آنر مجیک ۳ ، انتظار می‌رفت که هواوی هم به عنوان برند مادر نخواد از قافله عقب بمونه و رویکرد مشابهی رو اتخاذ کنه.
اما موضوعاتی که حائز اهمیته اینه که ؛ آیا این شارژر ۱۰۰ وات قراره داخل جعبه و همراه با گوشی عرضه بشه یا جدا به فروش برسه؟؟(که با توجه به سابقه ی هواوی تو بحث شارژر و متعلقات داخل جعبه و البته شرایط خاص و نامساعد هواوی میشه تا حد زیادی به این قضیه خوشبین بود).
علاوه بر این؛ فلش بک زدم به باتری لایف معقول پی ۴۰ پرو/پرو پلاس و میت ۴۰ پرو با ظرفیت باتری ۴۲۰۰ و ۴۴۰۰ میلی آمپر و البته رفرش ریت ۹۰ هرتز نمایشگر ‌. بعد با خودم فکر کردم که هواوی تا چه حد می‌تونه به لطف هارمونی، تو بحث یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار و بهینگی و باتری لایف پی ۵۰ پرو/پرو پلاس عملکرد خوب و قابل قبولی رو به اجرا بذاره اونم با افزایش رفرش ریت از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز و حتی شاید کاهش ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل؟! به نظرم عیار واقعی هارمونی می‌تونه اینجا مشخص بشه…
و موضوع سوم؛ آیا سرعت شارژ بی‌سیم هم به مانند سیمی روند صعودی به خودش دیده یا بدون تغییر نسبت به میت ۴۰ پرو ثابت باقی میمونه؟
همیشه سنت هرساله و روال به این صورت بود که سری پی رو رقیب سری اس سامسونگ و سری می شیائومی و فایند اوپو میدونستیم و میت می‌رفت مستقیماً با آیفون ها و سری نوت و میکس رقابت کنه اما به دلیل اوضاع فعلی و وضعیت قرمزی که از مدت ها قبل به وجود اومده و چند وقته که مشکلات ریزو درشت بیش از پیش دامن هواوی رو گرفته ، لذا منجر به این شده که معادلات بازی به کل تغییر کنه و تب و تاب رویداد معرفی سری میت جای خودشو به سری پی بده.
علی ای حال به عنوان یکی از دوست داران و حامیان این برند محبوب به همراه آنر امیدوارم بعد از این چندماه غیبت و در خفا بودن سری پی ۵۰ ، بالاخره انتظارها به سر برسه و دست پر بیاد و مزد این صبوری طرفداراشو بده…

persepolis

من خوندم 90 وات است
یعنی من که همیشه از 20 درصد گوشی را به شارژ میزنم حداقل میشه یه ربع و عالیه

tochalist

گوگل رو پشتیبانی نمی کنه… پس اصلا بقیه مسائل فرعیاته…
من بیشتر از یک هفته نتونستم تحملش کنم…
همه چیز هواوی عالی بود ولی از گوگل نمی شه گذشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی