حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین سری هواوی P50 لو رفت + تایید عرضه به‌صورت جهانی

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | دوربین، هواوی

هواوی قرار است پرچمداران جدید سری P50 خود را به‌صورت رسمی در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ رونمایی کند. یکی از مهمترین نکات برجسته این سری، دوربین آن خواهد بود. حال این شرکت به‌تازگی تیزری را برای برجسته‌کردن ویژگی‌های دوربین دستگاه منتشر کرده به‌ادعای کمپانی، رنگ‌های واقعی را ثبت می‌کند. همچنین مشخصات کامل دوربین سری هواوی P50، به‌همراه تایید عرضه این سری به‌صورت جهانی مشخص شده است.

مشخصات دوربین سری هواوی P50

در تیزر تبلیغاتی که هواوی به‌اشتراک گذاشته است، نشان داده می‌شود که این تلفن از لنزهای مجهز به LEICA استفاده خواهد کرد و درست در زیر مارک تجاری این شرکت، عبارت مقابل حک شده است: “VARIO-SUMMILUX-H1:1.8-3.4/18-125ASPH“. این بدان معناست که گوشی هواوی پی۵۰ پرو با یک لنز Vario-Summilux توسط Leica و با دیافراگم f/1.8 و f/3.4 همراه خواهد بود. علاوه‌بر این، فاصله‌کانونی این گوشی از ۱۸ میلی‌متر در حالت اولتراواید تا ۱۲۵ میلی‌متر تله‌فوتو پریسکوپی(زوم ۵ برابر) خواهد بود که هیچ پیشرفتی نسبت به Mate 40 Pro و P40 Pro نداشته است.

راجع‌به +P50 Pro نیز، RODENT950 ادعا می‌کند که این نسخه با دیافراگم f/1.8 و f/4.X همراه شده که فاصله‌کانون آن نیز از ۱۴ میلی‌متر تا مقداری نامعلوم می‌باشد.

به گزارش gizmochina، گزارشات پیشین نشان می‌دادند که یک ترکیب سه‌گانه دوربین عقب در Huawei P50 وجود دارد. این ترکیب شامل یک سنسور اصلی سونی IMX707، یک سنسور سونی IMX600 و در آخر یک لنز تله‌فوتو 3 برابر خواهد بود. از طرف دیگر، نسخه P50 Pro از یک ترکیب دوربین چهارگانه با سنسور دوربین اصلی سونی IMX800، سنسور OVA64A OmniVision لنز اولتراواید، لنز پریسکوپ 5 برابر و سنسور ToF بهره می‌برد.

پیش از این شماری از افشاگران ادعا می‌کردند که نسخه عادی هواوی پی۵۰ از لنز اولتراواید با فاصله‌کانونی ۱۳ میلی‌متر و دوربین تله‌فوتو ۳.۵ برابری استفاده می‌کند. با این حال صحت این ادعاها هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و امیدواریم در فاصله ۸ روز مانده به رویداد معرفی این دستگاه(پنجشنبه هفته آینده)، مشخصات بیشتری از آن منتشر شود.

مشخصات دوربین هواوی P50

مشخصات دوربین هواوی P50

این شرکت همچنین به توسعه اکوسیستم خود برای ارائه ویژگی‌های انحصاری در گوشی‌های پرچمدار خود ادامه می‌دهد که در حال حاضر دارای 134000 برنامه بوده و 4 میلیون توسعه‌دهنده نیز برای سیستم‌عامل Harmony ثبت‌نام کرده‌اند.

به‌غیر از دوربین، سری Huawei P50 با تراشه قدرتمندی نیز عرضه می‌شود. برای چین، P50 و P50 Pro مجهز به تراشه Kirin 9000 در تعداد محدود و با قابلیت اتصال 5G خواهند بود. در بازارهای جهانی اما، این سری قرار است به پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 888 مجهز شود که البته به اتصال 4G محدود خواهد شد. انتظار می رود این مجموعه از یک نمایشگر بزرگ با نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره ببرد. به‌طور خاص نیز، مدل Pro دارای نمایشگری با رزولوشن 2.5K(۱۲۲۴*۲۶۹۶) می‌باشد.

مقامات هواوی همچنین تایید کرده‌اند که علاوه‌بر چین، این سری به‌صورت همزمان در کشور فنلاند و برای بازار جهانی نیز معرفی خواهند شد.

شارژ ۶۶ وات هواوی P50 تائیدیه 3C گرفت: به‌احتمال زیاد خارج از جعبه

نظر شما راجع‌به مشخصات دوربین سری هواوی P50 و عرضه آن در بازار جهانی با تراشه متفاوت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

سلام بر پادشاه گوشی جهان

ali.reza.9821

امیدوارم بتونه دوباره با قدرت برگرده …

“حال این شرکت به‌تازگی تیزری را برای برجسته‌کردن ویژگی‌های دوربین دستگاه منتشر کرده به‌ادعای کمپانی، رنگ‌های واقعی را ثبت می‌کند.”
تیزر اول: با محوریت ثبت رنگ های دقیق…
https://sparrowsnews.com/2021/07/20/huawei-p50-technology-of-photography/amp/
تیزر دوم: تمرکز رو عکاسی تله فوتو…
https://sparrowsnews.com/2021/07/21/huawei-p50-teaser-showing-telephoto/amp/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی