حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری هواوی P50 با HarmonyOS به‌همراه ویژگی‌های انحصاری جدید عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

اخیراً شایعات زیادی مبنی بر برگزاری رویداد هواوی برای معرفی محصولات جدید خود در تاریخ ۷ مرداد شنیده می‌شود. شرکت چینی قرار است در این رویداد از آخرین سری پرچمداران خود با نام Huawei P50 رونمایی کند. به‌علاوه این سری جزو اولین پرچمداران استفاده کننده از HarmonyOS خارج از جعبه خواهد بود. با این حال، گزارش جدید تایید می‌کند که این گوشی‌ها با قابلیت‌های موجود حال حاضر این سیستم عامل ارائه نمی‌شوند. در واقع سری هواوی P50 با برخی ویژگی‌های جدید و انحصاری HarmonyOS عرضه خواهد شد.

عرضه سری هواوی P50 با نسخه ویژه HarmonyOS

به گزارش gizchina، بخش دوربین سری Huawei P50 همچنان جنبه‌هایی دارد که هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسند. طبق گزارشات قبلی، هواوی پی ۵۰ با جدیدترین سنسور سونی با ابعاد ۱/۱.۸ اینچ ارائه می‌شود. نوع این سنسور هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده اما ممکن است IMX800 باشد. این مورد همچنین به بزرگترین حسگر تصویر سونی در تاریخ این شرکت تبدیل خواهد شد و در عین حال، از آرایش RYYB منحصربه‌فرد هواوی نیز استفاده خواهد کرد. توانایی‌های مرتبط با عکس‌برداری مجدداً ارتقا یافته و به نسل جدیدی از دستگاه‌های توانا در عکاسی شبانه بدل خواهند شد.

همچنین سری Huawei P50 عملکردهای جدیدی را در بخش پردازش تصویر ارائه می‌کند. این شرکت برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد را برای بهبود جامع دوربین بهینه خواهد كرد. از نظر سخت‌افزاری، با توجه به اینکه موجودی تراشه‌های Kirin این شرکت رو به اتمام است، آنها احتمالاً از چیپست Snapdragon 888 4G در گوشی‌های خود بهره خواهند برد. با وجود این واقعیت که این تراشه 4G است، عملکرد آن دقیقاً مانند نسخه 5G می‌باشد.

هواوی P50 با HarmonyOS

هواوی P50 با HarmonyOS

سایر مشخصات احتمالی سری هواوی پی ۵۰

به دلیل مشکلات زنجیره تامین، هواوی در سری P50 خود مجبور به جایگزینی راه‌حل‌های مختلف شده است. نسخه عادی این سری از یک نمایشگر تخت 6.3 اینچی استفاده می‌کند و ابعاد گوشی نیز 156.7x74x8.3 میلی متر می‌باشد(با توجه به برآمدگی دوربین عقب، ضخامت آن به 10.6 میلی متر نیز می‌رسد). با این حال گزارشاتی وجود دارد که نسخه نهایی این گوشی هوشمند کوچکتر خواهد بود. مدل‌های مختلف این سری در اندازه نمایشگر متفاوت هستند. نسخه استاندارد از صفحه نمایش ساخته شده توسط Visionox استفاده می‌کند در حالی که نسخه +Pro از آخرین تکنولوژي صفحه نمایش منحنی در هر چهار طرف BOE بهره می‌برد. علاوه‌بر این، مدل Pro با طراحی صفحه hybrid hyperboloid ارائه خواهد شد.

به غیر از این سه مدل، احتمالا شاهد نسخه‌ی دیگری نخواهیم بود. همچنین این دستگاه‌ها دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای دوگانه در بالا و پایین خود می‌باشد. گزارشاتی جدید نیز حاکی از آنست که بهبودهای مربوط به گیمینگ در سری P50 و همچنین بهینه‌سازی فیلم‌برداری دوربین آن از دیگر موارد ارتقا یافته محسوب می‌شود. برخی از قابلیت‌های جدید در روند فیلمبرداری، تجربه این بخش را بهبود بخشیده و تغییر رنگ در بزرگنمایی لنز دوربین در هنگام ضبط ویدیو نیز بهبود می‌یابد. این روند، بزرگنمایی دوربین را نسبت به نسل‌های قبلی، نرم‌تر خواهد کرد.

نظر شما راجع به استفاده سری هواوی P50 از نسخه ویژه HarmonyOS با ویژگی‌های انحصاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

ویژگی های منحصر به فرد و جدید در هارمونی او اس؟؟؟؟
مشتاق شدیم ببینیم چه چیزایی هستن

persepolis

مشخصات سری پی 50

Huawei P50 Pro

– 6,6 inç OLED ekran
– 120Hz yenileme hızı
– 2696*1224
– 20:9 yön oranı
– 4200mAh /4300mAh pil
– 66W hızlı kablolu şarj cihazı
– 55W kablosuz şarj

persepolis

از اواخر هفته آینده چیزی در مورد Huawei P50 Series خواهیم دید.

Huawei P50 Pro

– نمایشگر 6.6 اینچی OLED
– نرخ تازه سازی 120 هرتز
– 1224 * 2696
– نسبت ابعاد 20: 9
– باتری 4200mAh / 4300mAh
– شارژر سیمی سریع 66 وات
– شارژ بی سیم 55 وات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی