حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰ از نوع Ultra-High Pixels با سایز 1/1.18 اینچی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شایعات، هواوی

هواوی در ماه جاری و در یک کنفرانس مطبوعاتی، تبلت MatePad 11 به همراه تیزری از پنل پشتی P50 خود را به نمایش گذاشت. با این حال، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی پرچمدار آینده این شرکت اعلام نشد. طبق گمانه زنی‌ها، سری P50 هواوی و MatePad 11 در ماه جولای یا آگوست عرضه خواهند شد. طبق گزارشات اخیر منتشر شده، دوربین اصلی سری Huawei P50 تأیید شده است. این گزارش ادعا می‌کند که سری هواوی پی ۵۰ از یک حسگر دوربین Ultra-High Pixels با ابعاد 1/1.18 اینچی بهره خواهد برد که انتظار می‌رود کیفیت تصویربرداری بالایی را ارائه کند.

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰

با نگاهی به رندرهای قبلی می‌توان طراحی سری Huawei P50 را با جزئیات زیادی تایید کرد که انتظار می‌رود مانند سری آنر ۵۰، دارای حلقه‌های دوگانه مخصوص جایگیری دوربین‌های اصلی در پنل پشتی باشد که شامل سنسور اصلی دوربین از نوع IMX800 با دیافراگم f/1.8 خواهد بود. فاصله کانونی آن نیز 18 تا 125 میلی‌متر است که در نتیجه زوم تله فوتو با بزرگنمایی ۵ برابر را تایید می‌کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود مطابق معمول هر سال، سری Huawei P50 شامل سه نسخه باشد. هواوی پی ۵۰ عادی از یک صفحه تخت 6.3 اینچی استفاده می‌کند که ابعاد آن نیز حدود 156.7x74x8.3 میلی‌متر است(با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین، قطر آن به 10.6 میلی‌متر می‌رسد).

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰

حسگر دوربین هواوی پی ۵۰

در مورد نسخه‌های پرو پرچمداران آینده هواوی، گفته می‌شود که P50 Pro از یک نمایشگر با خمیدگی جزئی و +P50 Pro نیز از یک صفحه خمیده آبشاری استفاده می‌کند. تمامی این مدل‌ها از سوراخ نمایشگر تکی مخصوص تعبیه دوربین سلفی گوشی در مرکز صفحه نمایش بهره می‌برند که اولین مورد در میان گوشی‌های هواوی خواهند بود.

سایر مشخصات سری Huawei P50

از نظر پیکربندی داخلی، سری Huawei P50 از پردازنده‌های Kirin 9000E/9000 استفاده خواهند کرد. دوربین پشتی آنها نیز، بسته به مدلشان از عادی گرفته تا پرو و پرو پلاس، به ترتیب ۳، ۴ و ۵گانه خواهد بود. در تمامی این مدل‌ها از سنسور دوربین Sony IMX800 استفاده خواهد شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود +Huawei P50 Pro از لنز مایع در دوربین خود بهره ببرد.

علاوه بر این، این سری دارای باتری داخلی ۴۲۰۰ تا ۴۷۰۰mAh می‌باشد که از شارژ سریع سیمی 66W و شارژ سریع بی‌سیم 55W پشتیبانی می‌کند. البته، این گوشی‌ها HarmonyOS را در خارج از جعبه خود به صورت پیش‌نصب دارند. انتظار می‌رود در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه‌ها منتشر شود.

رندر نهایی هواوی P50 طراحی منحصر به فرد دوربین آن را نشان می دهد

در نهایت دیدگاه شما راجع به حسگر تصویر دوربین هواوی پی ۵۰ چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی