حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری هواوی P50 رسماً مشخص شد: همان ٧ مرداد ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، شایعات، هواوی

سری Huawei P50، شاید پر حواشی‌ترین گوشی این سری در تاریخ هواوی باشد. چرا که هواوی، قصد دارد تغییر و تحولات عجیبی را در این سری ایجاد کند. همچنین، پیش‌تر شاهد تأخير‌های محسوس در تاریخ رونمایی سری هواوی P50 بودیم. حال، سرانجام هواوی به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در چه تاریخی رونمایی می‌کند.

تاریخ رونمایی سری هواوی P50

هواوی پیش‌تر وجود سری P50 خود را تأیید کرده بود. همچنین چینی‌ها نمایی از یکی از گوشی‌های این سری را به صورت عمومی به نمایش در آوردند. هم اکنون، خبر خوبی از این گوشی‌ها منتشر شده است.

 

طراحی قاب پشتی هواوی پی ۵۰ پرو رسما ارایه شد اما نه چیزی بیشتر

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، گزارش‌های متعددی از تاریخ رونمایی سری هواوی P50 منتشر شده است. بر اساس بسیاری از این گزارش‌ها، این سری در تاریخ ٧ مرداد ١۴٠٠ یا همان ٢٩ جولای ٢٠٢١ رونمایی می‌شود. و اما سرانجام، این کمپانی به صورت رسمی در حساب ویبوی خود این تاریخ را برای پرده برداری از گوشی‌های پرچمدار جدید خود به تأیید رساند. این مراسم، در ساعت ١٩:٣٠ به وقت محلی (١۶:٠٠ به وقت تهران) برگزار می‌شود.

مهر تأیید ریچارد یو بر تاریخ رونمایی از Huawei P50

مهر تأیید ریچارد یو بر تاریخ رونمایی از Huawei P50

ریچارد یو، مدیرعامل گروه فناوری هواوی، در حساب ویبوی خود نیز از سری Huawei P50 صحبت کرد. بر اساس ادعاهای او، این سری انقلابی جدید در زمینه تصویر برداری گوشی‌های هوشمند خواهد بود و از رقبای نود پیشی می‌گیرد.

مشخصات منتسب به سری پی ۵٠

خب، بسیاری از گزارش‌ها به ما یادآوری می‌کنند که یکی از گوشی‌های سری P50، به سنسور غول آسای IMX800 سونی مجهز می‌شود. گفته می‌شود که این حسگر تصویر، دارای اندازه ١ اینچی و وضوح ۵٠ مگاپیکسلی خواهد بود. فیلتر رنگی آن نیز از نوع RYYB است. انتظار می‌رود که سری P50 هواوی، دارای سه نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس باشد. احتمالاً تنها دو نسخه گران‌تر به IMX800 مجهز باشند.

اخیراً نیز فاش شده است که گوشی P50 از حسگر تصویر اصلی IMX707 استفاده می‌کند. سنسور IMX600 نیز به همراه زوم اپتیکال سه برابری در این دستگاه وجود خواهند داشت. سیستم دوربین اصلی چهارگانه Huawei P50 Pro، شاید مجهز به همان سنسورهای IMX800 در کنار سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OV64A به همراه لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری و البته، حسگر ToF باشد. با وجود این که رونمایی از دو گوشی Huawei P50 و نسخه پروی آن قطعی به نظر می‌رسد، شاید در تاریخ ٧ مرداد ١۴٠٠ شاهد رونمایی از گل سرسبد این مجموعه نباشیم. شایعات منتشر شده، به ما یادآوری می‌کنند که ممکن است برخی از نسخه‌های این سری با تراشه Kirin 9000 و برخی دیگر نیز با تراشه Snapdragon 888 4G عرضه شوند. پیش‌تر، ما در مورد رو به اتمام بودن تراشه‌های Kirin برای این سری گفته بودیم.

 

موجودی تراشه Kirin 9000 محدود است؛ اما P50 Pro به آن مجهز می‌شود

 

احتمالات زیادی در مورد این سری وجود دارد. به طور مثال، گفته می‌شود که تنها نسخه پرو پلاس دارای نمایشگری با خمیدی آبشاری است. این موارد، به ما نشان می‌دهند که هواوی همچنان روح جنگجوی خود در برابر رقبا حفظ کرده است. ما این مراسم را به سرعت در ترنجی پوشش خواهیم داد. 

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی سری هواوی P50 چیست؟ آیا منتظر سری P50 از هواوی هستید؟ فکر می‌کنید که هواوی می‌تواند به وسیله این گوشی‌ها، رقبای خود را شکست دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

تمام مشخصات سری p 50

comment image

Tanha122

اقای عطایی افشا گری جدید در مورد اگزینوس۲۲۰۰ در مورد پردازنده گرافیکیش رو لطفا پوشش بدین

ببینیم چجوری میخواد برگرده و به همه اثبات کنه که هنوزم که هنوزه زندست.

m.b

اگر رنگ طلاییش همینطوری پررنگ باشه دل منو که برده… 😍 من عاشق طلایی براق و نقره‌ای ماتم…

AŁɪ

گوشی با ارزش 🌷

ali karimi

سلام، عجب گوشی نازنینی هستش این p50 فقط حیف که کلا 5جی نیستشو و اجبارأ باید از اسنپ نسخه 4جی استفاده کنه، وگرنه بقیه مسخصات و طراحیش دلربا هستش

صدرا مخملی

دقیقا میشه فردای تولد من 😀😍

سینا عطایی

مبارکه از الان پس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️