حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری OnePlus Nord 2 مشخص شد: کمی بهتر از نسل قبل

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | عمر باتری، وان‌پلاس

وان پلاس امروز از گوشی OnePlus Nord 2 خود رونمایی کرد. اما این گوشی، بلافاصله در وبسایت Gsmarena برای بررسی‌های تکمیلی حاضر شد. نتیجه تست بازدهی باتری و سرعت شارژ این گوشی نیز از نتایج بررسی‌های مربوطه هستند. بنابراین، در ادامه مطلب نگاهی به عمر باتری OnePlus Nord 2 خواهیم داشت. آیا وان پلاس نورد ٢ می‌تواند عملکرد متفاوتی نسبت به نسل قبل خود داشته باشد یا خیر؟

وان پلاس نورد ٢

امروز وان پلاس از گوشی نورد ٢ خود رونمایی کرد. این دستگاه، به مدت زیادی در شایعات حضور داشت. تا این که بالأخره این دستگاه با تراشه Dimensity 1200 AI و شارژر ۶۵ واتی رونمایی شد.

 

وان پلاس Nord 2 با تراشه مدیاتک Dimensity 1200 AI رسماً معرفی شد

 

به همین ترتیب، وان پلاس نورد ٢ برای برخی از مراجع مطرح بررسی، از جمله وبسایت مجموعه Gsmarena ارسال شد. پیش از رسیدن به نتیجه تست بازدهی باتری و عملکرد شارژر این گوشی، اجازه بدهید تا مروری بر مشخصات فنی آن داشته باشیم:

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۶۵ واتی درون جعبه

– نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع Fluid AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1200 AI

عمر باتری OnePlus Nord 2: کمی بهتر از نسل قبل!

همان طور که مشاهده کردید، وان پلاس نورد ٢ به باتری با ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت مجهز شده است. همچنین رفرش ریت نمایشگر این گوشی، در حالت ٩٠ هرتزی قرار گرفته است. اما اجازه دهید تا در نهایت به نتیجه تست بازدهی باتری OnePlus Nord 2 برسیم:

نتیجه تست بازدهی باتری وان پلاس نورد ٢

نتیجه تست بازدهی باتری وان پلاس نورد ٢

در همان ابتدا، این گوشی بازدهی ١٠٢ ساعته را در بخش استفاده ترکیبی ثبت کرده است. این میزان از بازدهی، کاملاً قابل قبول است. به همین ترتیب، عمر باتری این گوشی در بازه “عالی” قرار می‌گیرد! در بخش تماس 3G، وان پلاس نورد ٢ بازدهی تقریباً ٢۵ ساعته را به ثبت رسانده است. در نهایت، این گوشی به ترتیب در بخش‌های وب گردی و پخش ویدئو تا حدود ١۶:٣٠ و ١۶ ساعت دوام آورده است. تمام این‌ها، سبب می‌شوند تا وان پلاس نورد ٢ به یکی از گوشی‌های قدرتمند مناسب برای انجام کارهای روزانه و استفاده‌های نیمه سنگین بدل شود. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری گوشی‌های OnePlus Nord 2، وان پلاس نورد، ریلمی GT و وان پلاس ٩ موجود می‌باشد:

مقایسه عمر باتری وان پلاس نورد ٢ با رقبا

مقایسه عمر باتری وان پلاس نورد ٢ با رقبا

عملکرد شارژر گوشی جدید وان پلاس

خب، در بخش بازدهی باتری، دیدیم که وان پلاس نورد ٢ عملکرد مناسبی دارد. اما ظاهراً این تمام ماجرا نیست و گوشی جدید وان پلاس، عملکرد خیره کننده‌ای در بخش شارژر دارد! شارژر این دستگاه، توان ۶۵ واتی دارد و همراه با گوشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تست سرعت شارژ وان پلاس نورد ٢

بر اساس تست‌های مجموعه Gsmarena، این گوشی تنها در ٣٠ دقیقه اول اتصال به شارژر، تا ٩٨ درصد شارژ می‌شود. چنین میزانی، واقعاً حیرت انگیز است! در نهایت، تنها یک دقیقه پس از این اتفاق وان پلاس نورد ٢ به طور کامل شارژ می‌شود. به همین ترتیب، وان پلاس نورد ٢ تنها در ٣١ دقیقه تا ١٠٠ درصد شارژ می‌شود!

نظر شما در مورد عملکرد شارژر وان پلاس نورد ٢ چیست؟ چه بازخوردی نسبت به عمر باتری OnePlus 2 دارید؟ آیا این گوشی مورد پسند شما می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Massiha13

سلام به گروه خوب ترنجی. بیلد شماره 100 ویندوز 11 الان اومد

AŁɪ

توی ۳۰ دقیقه تقریبا کل باتری شارژ میشه واسه یه بالارده عدد شگفت انگیزیه اونم با ۶۵ وات فقط .

خیلیم عالی👌🏼

Mahdi

سرعت شارژ فوق‌العاده ، ما که از صفر نمی‌زنیم به شارژ من خودم از ۲۵ میزنم به شارژ یعنی نهایتا ۲۵ دقیقه طول میکشه گوشیم فول شارژ شه که فوق‌العاده هست ، عمر باتریش هم خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️