حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه ریزی وان پلاس برای فروش ۲۵ میلیون سری Nord تا سال ۲۰۲۳

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس را می توان برند بلند پروازی در دنیای تلفن های هوشمند دانست که با گوشی های “قاتل پرچمدار” شروع به کار کرد. به تازگی شاهد ادغام وان پلاس و اوپو هستیم. از این به بعد OnePlus به عنوان زیر برند Oppo کار خواهد کرد. این شرکت در حال آماده سازی برای معرفی OnePlus Nord 2 5G در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ است. پیش از آن، پیت لاو که بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است، پیش بینی های جالب توجهی را نشان داده است. به نقل از وی ما شاهد برنامه ریزی وان پلاس برای فروش ۲۵ میلیون سری Nord تا سال ۲۰۲۳ خواهیم بود.

برنامه فروش وان پلاس برای سری Nord

در مصاحبه ای با فوربس، پیت لاو اظهار داشت که OnePlus انتظار دارد ۲۵ میلیون دستگاه از سری Nord را قبل از پایان سال ۲۰۲۳ بفروشد. این هدف کاملا جاه طلبانه ای است و این برند قبلاً یک میلیون دستگاه از این سری را فروخته است. این بدان معناست که این شرکت طی ۲۹ ماه باید ۲۴ میلیون گوشی هوشمند سری Nord بفروشد.

وان پلاس نورد N200 5G

وان پلاس نورد N200 5G

موسسه Counterpoint Research گزارش داد که در سه ماهه اول سال جاری، سامسونگ 76.6 میلیون دستگاه موبایل فروخته است. این در حالی است که اپل 59.5 میلیون آیفون عرضه کرده و پس از آن 38 میلیون دستگاه موبایل توسط OPPO (شرکتی که اکنون مالک OnePlus) فروخته شده است.

ادغام وان پلاس و Oppo

در حالی که ادغام وان پلاس با OPPO چند هفته پیش اعلام شده بود، علائم توسعه از سال گذشته وجود داشت. صحبت از این تغییر شد و پیت لاو می گوید که تیم همچنان محصولات خود را تولید می کند اما منابع بیشتری نیز برای ارائه تجربه بهتر به کاربران خواهد داشت.

وی افزود:

“بازارهای منطقه ای به روال معمول خود ادامه می دهند، در حالی که در بازارهایی که هر دو برند تجاری فعالیت می کنند، ما مانند گذشته به رقابت ادامه خواهیم داد.”

این شرکت همچنین برای تثبیت نرم افزار و بهبود نگهداری نرم افزار ، پایگاه کد OxygenOS و ColorOS را ادغام کرده است.

هنگامی که وان پلاس وارد بازار شد، تنها ۱ موبایل داشت که روال دیگر برندهای اندرویدی را به چالش می کشید و این کار را برای چند سال ادامه داد. با گذشت زمان، این برند مشابه دیگر برندهای اندرویدی شد. به جز دستگاه های ممتاز، این شرکت اکنون مجموعه ای از تلفن های هوشمند میان رده تحت سری Nord را در اختیار دارد. با تمرکز بر روی آن می تواند به مجموعه گسترده تری از کاربران برسد و به این شرکت کمک کند تا سهم بازار خود را افزایش دهد. حتی به زودی شاهد تبلت وان پلاس هم خواهیم بود.

وان پلاس نام تجاری OnePlus Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند

در بازار تلفن های هوشمند میان رده رقابت جدی است و به طرز باورنکردنی از نظر قیمت حساس به نظر می رسد. کاربران در جستجوی مشخصات یک دستگاه رده بالا هستند اما حتی چند ده دلاری می تواند انتخاب آن ها را عوض کند. جالب است که بشینیم و ببینیم تا سال ۲۰۲۳ وان پلاس چگونه موفق به فروش ۲۵ میلیون دستگاه از سری Nord خواهد شد.

شما قکر می کنید این برند موفق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)