حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس قصد دارد خط تولید Nord را به عنوان یک برند جداگانه عرضه کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

درحالیکه وان پلاس در ابتدا فقط دستگاه های درجه یک و پرچمدار می‌فروخت، اما به لطف برند Nord خود، موفقیت زیادی در جایگاه میان رده کسب کرده است. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت در نظر دارد برند “نورد” را به عنوان یک برند مجزا معرفی کند.

به گفته TheMobileIndian، این سازنده چینی گوشی های هوشمند قصد دارد حضور میان رده های خود را در بازار بیش از پیش گسترش دهد. این شرکت قبلاً Nord CE 2 و Nord CE 2 Lite و حتی جدیدترین محصول خود Nord 2T را به تازگی روانه بازار کرده است. اما اکنون یک منبع نزدیک به این موضوع بیان می‌کند که استراتژی بعدی برای رشد در بخش میان رده، جدا کردن وان پلاس از Nord به عنوان یک برند مستقل یا احتمالاً یک برند فرعی است.

وان پلاس قصد دارد خط تولید Nord را به عنوان یک برند جداگانه عرضه کند

پس از اوپو، ویوو و شیائومی حالا وان پلاس نیز می‌خواهد با عنوان “Nord” برند فرعی خود را داشته باشد

به عبارت دیگر، این استراتژی شرکت وان پلاس را با سایر سازندگان چینی مانند اوپو با ریلمی یا ویوو با آیکو و یا شیائومی با پوکو هماهنگ و همسو می‌کند. این منبع همچنین افزود که با برند “نورد” به عنوان یک شرکت مستقل رفتار خواهد شد. بنابراین این برند، فروشگاه ها و حتی تیم منحصر به فرد خود را خواهد داشت. قابل ذکر است که تلفن‌های Nord دیگر برچسب “وان پلاس” را نخواهند داشت. بلکه عبارت‌ های «از وان پلاس» یا «یک برند از وان پلاس» را در تولیدات بعدی خواهند داشت.

بر اساس مشخصات این برند تاکنون، می‌توان انتظار برندسازی و نمادی را داشت که از رنگ آبی روشن به عنوان رنگ زمینه استفاده می‌کند. این منابع همچنین اظهار داشتند که برند Nord به لطف نمایشگاه‌ های اختصاصی جدید و مشارکت با فروشگاه‌ های شخص ثالث و سایر فروشندگان مجاز، به تمرکز بر روی کانال‌ های آفلاین فروش و ایجاد حضور آفلاین قوی در بازار ادامه خواهد داد. البته گفتنی است که برند Nord فقط به گوشی‌ های هوشمند ختم نمی‌شود. این برند به زودی هدفون‌ های TWS، نکبند های بلوتوثی، پاوربانک‌ها، دستبند های تناسب اندام، ساعت‌ های هوشمند و موارد دیگر را در بر می‌گیرد.

 

نظر شما راجع به این استراتژی جدید وان پلاس چیست؟ آیا آنها مشابه اوپو یا ویوو و یا شیائومی در برندسازی موفق خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری