حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های وان پلاس نورد جدید به بیرون درز کرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

پس از رونمایی از دو گوشی پرچمدار OnePlus 12 و OnePlus 12R، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی چند تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید است. هم اکنون، رندر های وان پلاس نورد جدید با شماره مدل CPH2613 به بیرون درز کرده است. هنوز نام این دستگاه مشخص نیست، اما با توجه به طراحی آن، می‌دانیم که احتمالا یک گوشی ارزان قیمت از سری Nord خواهد بود.

وان پلاس نورد جدید با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر از راه می‌رسد

رندر های وان پلاس CPH2613 نشان می‌دهند که این دستگاه دارای یک پانچ هول در مرکز بالای صفحه نمایش، برای قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود. صفحه نمایش تخت بوده و فریم در نظر گرفته برای این دستگاه نیز پلاستیکی است. در رندر های منتشر شده، نماد اثرانگشت بر روی گوشی وان پلاس نورد جدید دیده می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود که گوشی هوشمند مذکور از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار باشد. این موضوع بدان معناست که OnePlus CPH2613 از صفحه نمایش AMOLED برخوردار خواهد بود.

رندر وان پلاس CPH2613

رندر وان پلاس CPH2613

اسلات سیم‌کارت، میکروفون اصلی، درگاه USB type-C و خروجی اسپیکر در قسمت پایینی فریم دیده می‌شود. در بخش بالایی فریم نیز میکروفون دوم، چیزی شبیه به یک فرستنده مادون قرمز و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا قابل مشاهده است. دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست قرار دارند و هیچ خبری از دکمه لغزنده هشدار نیست. دو لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس نورد آینده دیده می‌‌شود. دوربین های این دستگاه به همراه فلاش LED به طور عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته اند. هنوز مشخص نیست که وان پلاس برای قاب پشتی این تلفن هوشمند از شیشه استفاده می‌کند یا پلاستیک.

رندر وان پلاس CPH2613

برخی از مشخصات دوربین OnePlus CPH2613 فاش شده است

علاوه بر رندر ها، برخی از مشخصات دوربین وان پلاس نورد جدید نیز به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (توانایی تجمیع پیکسل به حالت ۱۲.۶ مگاپیکسلی) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و وضوح تصویر ۳۰۷۲ در ۴۰۹۶ است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، فاصله کانونی این دوربین ۵.۶ میلی‌متر بوده و به لرزشگیر های الکترونیکی و اپتیکال تصویر (OIS + EIS) مجهز خواهد بود. دوربین سلفی OnePlus CPH2613 به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده و دارای دریچه دیافراگم f/2.4 با وضوح تصویر ۱۷۲۸ در ۲۳۰۴ و لرزشگیر EIS است.

وان پلاس 12 و 12R به صورت جهانی عرضه شدند

نظر شما درباره گوشی هوشمند وان پلاس نورد آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی