حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نام تجاری OnePlus Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، وان‌پلاس

تولیدکننده تلفن‌های هوشمند مستقر در چین، وان پلاس، از ابتدای تأسیس خود در سال 2014، ردی از خود در چندین دسته از محصولات فناوری به‌جای گذاشته است. وان پلاس که به عنوان قاتل پرچمداران شناخته می‌شود، چندین محصول جدید از جمله تلویزیون‌های هوشمند، محصولات صوتی و ساعت جدید خود را به بازار عرضه کرده است. اطلاعات جدید اما بیان می‌کنند که این شرکت به‌زودی می‌تواند محصول جدیدی را در دسته تبلت‌ها معرفی کند. باوجود اینکه درحال‌حاضر هیچ خبر رسمی در این مورد وجود ندارد، لیستی از فهرست مالکیت معنوی اتحادیه اروپا(EUIPO) به معرفی تبلت جدید اشاره دارد. در این لیست که از تبلت وان پلاس با نام OnePlus Pad نیز یاد شده است، نشان می‌دهد که دستگاه جدید این شرکت به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

ثبت نام تجاری OnePlus Pad برای تبلت آینده شرکت چینی

وان پلاس در نظر دارد تا به‌زودی وارد یک دسته از محصولات جدید شود. به‌تازگی نام تجاری OnePlus Pad در وب سایت EUIPO ذکر شده است و اشاره به عرضه‌ی قریب‌الوقوع این دستگاه دارد. این لیست چیز زیادی در مورد تبلت وان پلاس نشان نمی‌دهد، جز وجود خارجی خود دستگاه. جزئیات دیگر مانند اندازه نمایشگر تبلت، طراحی و مشخصات داخلی آن درحال‌حاضر مشخص نشده‌اند.

تعجب آور نیست که وان پلاس روی تبلت جدیدی کار می‌کند. برندهای مرتبط با این کمپانی در زیرمجموعه‌ی شرکت مادر یعنی BBK Electronics، مانند Realme ،Vivo و غیره نیز در حال کار بر روی تبلت مخصوص خود هستند. Realme پیش‌تر تأیید کرده بود که در حال کار بر روی عرضه تبلت جدید خود است. از طرف دیگر، ویوو نیز چندی پیش علامت تجاری Vivo Pad را در وب سایت EUIPO به ثبت رساند.

نام تجاری OnePlus Pad به‌عنوان تبلت وان پلاس

نام تجاری OnePlus Pad به‌عنوان تبلت وان پلاس

انتظار ما اینست که جزئیات بیشتری از OnePlus Pad در روزهای آینده ظاهر شود. این شرکت هنوز اعلامیه رسمی در همین مورد بیان نکرده است. جزئیات بیشتری از این دستگاه را در صورت دسترسی به اطلاعات آن به اشتراک خواهیم گذاشت. در همین حال، می‌توانید روی سند EUIPO کلیک کرده تا درباره تبلت OnePlus اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در اخبار مرتبط، مشخصات OnePlus 9T را برای شما پوشش دادیم. شایعه شده است که تلفن هوشمند آینده وان پلاس از ترکیب دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همانطور که انتظار می‌رود، سیستم دوربین با همکاری Hasselblad توسعه یافته است. همچنین گفته می‌شود که این شرکت دستگاه خود را با ColorOS 11 Global عرضه خواهد کرد.

وان پلاس پس از ادغام با اوپو نیز به استفاده از OxygenOS ادامه خواهد داد

نظر شما راجع به ثبت نام تجاری OnePlus Pad که به تبلت جدید وان پلاس اشاره دارد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

ریبرندی دیگر….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی