حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند جدید وان پلاس احتمالا در دست ساخت است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس یکی از شرکت‌های خوش‌نام چینی در صنعت موبایل است که علاوه بر گوشی‌های هوشمند، اقدام به تولید و عرضه محصولات دیگری نیز می‌کند. از طرفی ساعت‌های هوشمند نیز همواره جزو جذاب‌ترین گجت‌های دنیای فناوری بوده و هستند. حالا گزارشی که اخیرا منتشر شده است، ادعا می‌کند ساعت هوشمند جدید وان پلاس احتمالا در دست ساخت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیا ساعت هوشمند جدید وان پلاس در راه است؟

شایعه جدیدی که اخیرا منتشر شده است، ادعا می کند وان پلاس در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید است. این شایعه از سوی یوگش برار (Yogesh Brar)، که یک افشاگر دنیای فناوری است منتشر شده و اولین بار توسط 91Mobiles گزارش شده بود. طبق شایعات، OnePlus در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند با نام برند Nord است که ظاهرا دارای یک برچسب قیمتی اقتصادی خواهد بود.

به گفته یوگش برار، به احتمال زیاد و با توجه به انتشار شایعه معرفی ساعت هوشمند Nord 3 وان پلاس، این شرکت ابتدا ساعت هوشمند وان پلاس نورد را در نیمه دوم سال در هند عرضه می‌کند. قیمت حدس زده شده برای این ساعت هوشمند برای بازار هند بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ روپیه است که حدودا برابر با ۶۵ تا ۱۰۴ دلار است.

ساعت وان پلاس با قیمت ۱۵۹ دلار رسما معرفی شد

در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست که آیا وان پلاس ساعت هوشمند OnePlus Nord را در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد کرد یا خیر و آیا قیمت آن مشابه قیمت‌های شایعه شده در بازار هند خواهد بود یا نه. از سوی دیگر همچنین اطلاعاتی در مورد مشخصات احتمالی ساعت هوشمند OnePlus Nord وجود ندارد. شایعات حاکی از آن است که ساعت هوشمند دارای تمام سنسورهای لازم برای ردیابی فعالیت‌های تناسب اندام شما خواهد بود.

طبق شایعات، ساعت هوشمند OnePlus Nord، علاوه بر برخورداری از امکانات رایج، می‌تواند قدم‌های شما را بشمارد، ضربان قلب شما را کنترل کند، سطح اکسیژن خون شما را بخواند و حتی وضعیت خواب شما را نیز ردیابی کند.

ساعت هوشمند جدید وان پلاس

به گزارش وب سایت خبری PhoneArena، به غیر از این موضوع که ساعت هوشمند OnePlus Nord علاوه بر موارد رایج، ویژگی‌ بررسی وضعیت فعالیت‌های تناسب اندام را خواهد داشت، هیچ اطلاعاتی در مورد عمر باتری احتمالی، پردازنده داخلی، نمایشگر ساعت هوشمند و سایر موارد فنی که واقعا بسیاری مایل هستند تا در مورد آن چیزی بشنوند وجود ندارد.

باید امیدوار باشیم که وان پلاس از اشتباهات خود درس گرفته باشد. وقتی OnePlus ساعت هوشمند خود را عرضه کرد، اولین ساعت هوشمندی بود که این شرکت تا به حال تولید کرده و متاسفانه آنقدرها هم عالی نبود. با گذشت زمان، وان پلاس از طریق آپدیت‌های مختلف، ساعت هوشمند خود را بهتر کرد، اما این محصول، چیزی که در ابتدای عرضه انتظار آن را داشتیم نبود.

رسما تایید شد ساعت وان پلاس از RTOS به جای Wear OS استفاده می کند

باید منتظر ماند و دید که آیا این بار، دومین ساعت هوشمند وان پلاس می‌تواند از همان ابتدا یک ساعت هوشمند عالی باشد یا خیر. بسیاری انتظار یک محصول کامل و مناسب را دارند، نه صرفا یک ردیاب تناسب اندام فوق العاده. نظر شما در مورد ساعت هوشمند جدید OnePlus چیست؟ به نظر شما این ساعت هوشمند می‌تواند یک محصول مناسب و همه فن‌ حریف باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان