حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار شیائومی با اسنپدراگون ۸۸۸+ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

روز گذشته ، کوالکام از تراشه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به عنوان نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد. چیپست جدید کوالکام جدا از ارائه سرعت کلاک بیشتر، به موتور AI پیشرفته تری نیز مجهز شده است. انتظار می رود کمپانی هایی مانند آنر، ایسوس، موتورولا، شیائومی و ویوو در اواخر سال جاری میلادی گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را به بازار عرضه کنند. امروز Digital Chat Station در پستی، جزئیات پرچمدار آینده شیائومی را به اشتراک گذاشت.

پرچمدار جدید شیائومی با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی احتمالا در دست توسعه است

پست ویبو Digital Chat Station در مورد ویژگی های اصلی یک گوشی پرچمدار با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس صحبت می‌کند. با اینکه در این پست اشاره ای به اسم شرکت شیائومی نشده، اما با توجه به ایموجی استفاده شده در آخر پیام می‌توان حدس زد که این پست به مشخصات پرچمدار آینده شیائومی اشاره دارد.

طبق گفته های منبع مذکور، گوشی جدید شیائومی از یک نمایشگر با لبه های منحنی و مجهز به پانچ هول استفاده خواهد کرد. همچنین دوربین اصلی این دستگاه به یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌تواند ساخت سامسونگ باشد. هنوز مشخص نیست که این تلفن متعلق به خانواده Mi 11 خواهد بود یا با سری های دیگری معرفی می‌شود.

پست Digital Chat Station در ویبو (به ایموجی انتهای پیام دقت کنید.)

گزارش های دیگر ادعا کرده اند که سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ ممکن است ابعاد ۱/۱.۳۷ اینچی و پیکسل های ۱.۲۸ میکرونی داشته باشد. طبق انتظار این سنسور از فناوری ترکیب پیکسل ها (پیکسل باینینگ) بهره می‌برد و میتواند به صورت ۴ به ۱ یا ۱۶ به ۱ پیکسل ها را تجمیع کند. همچنین به کمک سنسور جدید سامسونگ می‌توانید ویدئو هایی با وضوح 16K ثبت کنید.

امتیاز DxO دوربین شیائومی می ١١ مشخص شد

چندی پیش نام رمز ۱۳ گوشی هوشمند شیائومی فاش شده بود. این اطلاعات نشان داد که این شرکت می‌تواند تا سه گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را در آینده رونمایی کند. اما متاسفانه این داده های فاش شده، هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در اختیار ما نگذاشتند.

نظر شما در مورد تراشه جدید کوالکام چیست؟ آیا پرچمدار آینده شیائومی با استفاده از این تراشه و سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ می‌تواند برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دیگه داره باورم میشه دارن با اعداد بازی میکنن

Tanha122

برادر کوچک ترش ک بخاری برقی بود انشالله ی خنک کننده خوب گرافیتی روش بذارن مثل برادر کوچیک ترش نشه

نکنه Mi Mix 4 باشه؟؟؟

ali karimi

سلام، والا بقول دوستان اگه تو تولید گرما مثل اسنپ 888 باشه خب بدرد نمیخوره حتی با اینکه سرعت هسته بزرگتر یکم بیشتر شده و هوش مصنوعی بهتر، حالا باید دید بعد گزاشتن روی گوشیهای پرچمدار کارکردش چجوری میشه، موفق باشید

ramin123

200 مگاپیکسل با این سایز سنسور عملا ترفند بازاریابیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی