حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گروه بزرگی از گوشی های جدید شیائومی لو رفتند: ١٣ گوشی جدید و مشخصات آن‌ها!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

ظاهراً اتفاقات بزرگی از شیائومی در راه هستند! به تازگی، تعداد ١٣ عدد از گوشی های جدید شیائومی، در منابع مختلف لو رفته‌اند. طبق این اطلاعات لو رفته، مشخصات برخی از آن‌ها نیز لو رفته است. حال، به واسطه این اطلاعات و جزئیات، می‌توانیم به نتایج جالبی برسیم.

لو رفتن ١٣ مدل از گوشی های جدید شیائومی در منابع مختلف

شیائومی پشتیبانی مناسبی از دستگاه‌های خود دارد. با این وجود، معرفی بیش از حد گوشی‌ها، سبب می‌شود تا رسیدگی به مشکلات آن‌ها سخت‌تر شود. در نهایت، شیائومی گروه MIUI Pioneer را برای این کار تأسیس کرد.

 

گروه MIUI Pioneer شیائومی برای رفع مشکلات رابط کاربری MIUI تأسیس شد

 

اکنون به گزارش Gizmochina، ما هم اکنون در اواسط سال ٢٠٢١ میلادی هستیم. شیائومی در همین سال میلادی، دستگاه‌های زیادی را روانه بازار کرده بود. گویا در نیمه دوم سال جاری میلادی، این روند دچار تغییر نخواهد شد. به همین ترتیب، ممکن است شاهد عرضه حداقل ١٣ مدل از گوشی های جدید شیائومی در نیمه دوم سال ٢٠٢١ میلادی باشیم.

گوشی‌های شیائومی، به رابط کاربری اختصاصی MIUI مجهز هستند. اگر راستش را بخواهید، هدف اصلی شیائومی در ابتدا توسعه MIUI بوده است؛ نه گوشی‌های هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی! در همین راستا، هنگامی که شیائومی بخواهد گوشی جدیدی را وارد عرصه رقابت کند، کدهای مربوط به آن در سورس کدهای MIUI دیده می‌شوند. به هر حال، این بار ١٣ دستگاه از منابع مختلف مربوط به این سورس کد‌ها لو رفته‌اند. در کنار این موضوع، مشخصات برخی از آن‌ها نیز در همین حین انتشار یافته است. در نتیجه، می‌توانیم کم کم شاهد عرضه این گوشی‌ها در سری‌های مختلف شیائومی یا حتی دیگر زیر مجموعه‌های این کمپانی باشیم! اسم رمزهای لو رفته از گوشی های جدید شیائومی، عبارتند از:

– Evergo

– Evergreen

– Zeus

– Cupid

– Psyche

– Pissaro

– PissaroPro

– Cygnus

– Bestla

– Hyacinth

– Divine

– Lepus

– Mercury

همان طور که گفتیم، برخی از مشخصات کلیدی چند مدل نیز به همراه آن‌ها رو رفته‌اند. این مشخصات لو رفته از مدل‌ها، به شرح زیر می‌باشد:

مدل Cyguns:

– رفرش ریت ٩٠ هرتزی نمایشگر

– دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HMX

– دوربین فوق عریض

– دوربین تله فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری اپتیکال

– وجود احتمالی دوربین سلفی درون نمایشگر

اسم رمز Bestla:

– دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GW3

اسم رمز Hyacinth:

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر

– دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HMX

اسم رمز Divine:

– رفرش ریت ٩٠ هرتزی نمایشگر

– دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GW3

– دوربین فوق عریض با زاویه دید ٢ برابر گسترده‌تر نسبت به دوربین اصلی

– دوربین تله فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری اپتیکال

– احتمال وجود دوربین سلفی درون نمایشگر

اسم رمز Lepus:

– رفرش ریت ٩٠ هرتزی نمایشگر

– دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GN3! با توجه به این شایعه، می‌توان به رونمایی از نسل جدید سنسور ISOCELL GN2 امیدوار بود؛ آن هم با وضوح مانند دو نسل قبل!

– امکان وجود دوربین سلفی درون نمایشگر

اسم رمز Mercury:

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر

– وضوح ١٢ مگاپیکسلی دوربین اصلی با استفاده از قابلیت Pixel Binning

– دوربین تله فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری اپتیکال

بر اساس این شایعات، شیائومی قصد دارد تا چندین دستگاه را به دوربین سلفی درون نمایشگر مجهز کند. اما به سبب استفاده از این فناوری، نمی‌تواند از رفرش ریت بالاتر از ٩٠ هرتز برای نمایشگر استفاده کرد. نکته مهم، این است که ممکن است برخی از این دستگاه‌ها، یکسان باشد و فقط اسم رمز آن‌ها به دلیل موضوع ری برند فرق داشته باشد. حتی امکان دارد برخی از این محصولات، تبلت‌های پرچمدار شیائومی باشند! در هر صورت، باید منتظر تأیید رسمی چینی‌ها در مورد محصولات جدید باشیم.

نظر شما در مورد دستگاه‌های لو رفته جدید از شیائومی چیست؟ فکر می‌کنید کدام یک از این دستگاه‌ها، جذاب‌تر هستند؟ آیا شیائومی می‌تواند عملکرد خوبی را در نیمه دوم سال ٢٠٢١ میلادی از خود نشان دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ماشالله از رو مشخصات ریبرند هم هستن.😅😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️