حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Maimang 10 SE با تراشه Snapdragon 480 به زودی رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

به دلیل مشکلات و تحریم‌هایی که برای هواوی ایجاد شده‌اند، تعداد گوشی‌های رونمایی شده از این برند چینی به طور چشمگیری کاهش یافتند. به طوری که این برند، از لحاظ رونمایی از گوشی‌های جدید، با دیگر برندهای چینی قابل مقایسه نیست. در هر صورت، به نظر می‌رسد گوشی اقتصادی جدیدی از هواوی در راه است. نام این گوشی، هواوی Maimang 10 SE است.

شایعات لو رفته منتسب به هواوی Maimang 10 SE

هواوی سال گذشته به رتبه اولین برند تولید کننده گوشی‌های هوشمند نیز رسید. اما به دلیل وجود جو منفی و تحریم‌های مختلف، این کمپانی روند رو به افولی را پیش گرفت. به طوری که کم‌تر کمپانی حاضر به همکاری با هواوی شد. اما ظاهراً کوالکام کم کم در حال برقراری ارتباط تجاری با این غول فناوری چینی است. به گزارش EqualLeaks، گوشی جدید هواوی با نام Maimang 10 SE لو رفته است. از آن جایی که سری Maimang هواوی مختص به چین است، این گوشی با چنین نامی در بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد. در تصویر منتشر شده، رندر قاب جلویی هواوی Maimang 10 SE قابل مشاهده است. در این قاب، نمایشگری نسبتاً بزرگ دیده می‌شود. همچنین حفره نمایشگر در سمت چپ و بالای آن قرار گرفته است.

هواوی Maimang 10 SE

نمایشگر Maimang 10 SE، دارای قطر ۶.۵ اینچی و پنلی از نوع IPS LCD است. متأسفانه رفرش ریت این پنل، به ۶٠ هرتز محدود شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت هم بر روی فریم Maimang 10 SE واقع شده است. تراشه به کار رفته در این گوشی اقتصادی جدید، یک تراشه میان رده از کوالکام با نام اسنپدراگون ۴٨٠ است. ظاهراً هواوی توانسته است در برخی از محصولات خود از تراشه‌های کوالکام استفاده کند. به همین ترتیب، شاهد پشتیبانی از اینترنت 5G دو سیمکارتی در این دستگاه هستیم.

 

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

 

دوربین اصلی این گوشی رونمایی نشده، سه گانه است. سنسورهای ٢+٢+١٣ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو در بخش دوربین اصلی این گوشی وجود دارند. دوربین سلفی نیز دارای وضوح ٨ مگاپیکسلی است. باتری Maimang 10 SE، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. وظیفه تغذیه این باتری نیز بر عهده شارژر ٢٢.۵ واتی درون جعبه می‌باشد. در کل، مشخصات این گوشی خیلی چشمگیر نیستند. اما استفاده از تراشه نسبتاً جدید کوالکام در این گوشی، می‌تواند خبر خوبی برای برخی از طرفداران هواوی باشد. هنوز تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی مشخص نشده است. اما احتمالاً این گوشی طی روزهای آینده رونمایی خواهد شد. همین فردا، گوشی مشترک هواوی و China Mobile با نام NZone S7 رونمایی خواهد شد.

 

گوشی Nzone S7 با HarmonyOS در تاریخ ١ تیر رونمایی می‌شود: همکاری هواوی و China Mobile

 

نظر شما در مورد استفاده از تراشه Snapdragon 480 در این گوشی چیست؟ آیا مشخصات فنی Maimang 10 SE مورد پسند شما واقع شده است؟ قیمت احتمالی این گوشی را در چه بازه‌‌ای تخمین می‌زنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️