حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nzone S7 با HarmonyOS در تاریخ ١ تیر رونمایی می‌شود: همکاری هواوی و China Mobile

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

هواوی هم اکنون با بحران‌ها و تحریم‌های زیادی روبه‌رو است. بنابراین، این کمپانی چینی، از هر روشی برای نجات کسب و کار خود استفاده می‌کند. اخیراً اخباری مبنی بر تأسیس برندی به نام NZone منتشر شده است. این کمپانی، با همکاری گروه فناوری هواوی و China Mobile تأسیس شده است. اولین محصول این شرکت، گوشی NZone S7 خواهد بود.

گوشی NZone S7

هواوی پیش از این، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در سطح جهان بود. اما پس از مشکلات ایجاد شده، این کمپانی با ضرر زیادی مواجه شد و سعی کرد اکوسیستم اختصاصی خود را توسعه بدهد. همین چند هفته قبل بود که هواوی، از نسخه نهایی HarmonyOS رونمایی کرد.

 

سیستم عامل هارمونی هواوی رسما معرفی شد: یکی برای همه، همه برای یکی

 

اما این کمپانی چینی، قصد دارد تا راه‌های دیگری را امتحان کند. شاید شلیک تیری در تاریکی، شانس جدید برای چینی‌ها باشد! به گزارش Huawei Central، هواوی هم اکنون در حال همکاری با برخی از سازندگان خودروهای هوشمند است. اما از سوی دیگر، هواوی با راه اندازی HarmonyOS، دری را برای توسعه محصولات هرچه بیشتر گشود. به همین ترتیب، هواوی قصد دارد تا با همکاری بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی چین، یعنی China Mobile، کمپانی جدیدی را تأسیس کند. این موضوع، با رونمایی از اولین محصول برندی به نام NZone به وقوع خواهد پیوست. گوشی NZone S7، اولین محصول این کمپانی نوپا می‌باشد. تاریخ رونمایی رسمی این دستگاه هوشمند، برای ١ تیر مقرر شده است.

در پوسترهای رسمی این گوشی، می‌توان طراحی آن را مشاهده کرد. قاب پشتی، از ماژول مستطیلی شکل دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در قاب جلویی نیز نمایشگری نسبتاً کم حاشیه با دوربین سلفی تکی تعبیه شده در حفره نمایشگر مرکزی دیده می‌شود. لوگوی برند NZone نیز در این پوسترها قابل مشاهده است. گفته می‌شود که در کنار این مشخصات، NZone S7 از نمایشگری با رفرش ریت ٩٠ هرتزی بهره می‌برد. شارژر این دستگاه، توان ۴٠ واتی دارد. در نهایت، تراشه ٧ نانومتری Dimensity 720 وظیفه پردازش اطلاعات را در گوشی NZone S7 بر عهده دارد. بنابراین، شاهد پشتیبانی از اینترنت 5G در این گوشی خواهیم بود.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

شایان ذکر است که برخی از افشاگران گفته‌اند این گوشی به نسخه پیش فرض HarmonyOS مجهز خواهد شد. در هر صورت، اطلاعات رسمی در مورد استفاده از HarmonyOS بر روی این گوشی هوشمند در دسترس نیست. اما به وقوع پیوستن این احتمال، دور از ذهن هم نیست. از آن جایی که این گوشی فعلاً در چین عرضه می‌شود، فعلاً شاهد وجود پشتیبانی از خدمات سرویس‌های گوگل بر روی آن نخواهیم بود. احتمال وجود نسخه Pro این گوشی، نیز کم نیست.

نظر شما در مورد این حرکت هواوی و تأسیس کمپانی جدید چیست؟ آیا NZone می‌تواند جانشین آنر باشد؟ مشخصات فنی NZone S7 چطور است؟ رویکرد هواوی و China Mobile را با تأسیس یک کمپانی جدید چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️