حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ریلمی ۹ از حفظ سنسور اثر انگشت در لبه کناری گوشی در این نسل حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی

ریلمی در حال آماده سازی برای عرضه Realme GT 5G برای بازار جهانی در تاریخ ۲۵ خرداد است. با این حال، این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک سری دیگر از گوشی های خود نیز می باشد. طبق گزارشات اخیر، سازنده چینی در حال توسعه سری Realme 9 بوده و این سری جانشین Realme 8 خواهد بود که اوایل سال جاری وارد بازار شد. حال، رندر هایی از ریلمی ۹ به بیرون درز کرده که نشان می دهد این گوشی کماکان از سنسور اثر انگشت در لبه کناری خود بهره می برد.

رندر ریلمی ۹

به نقل از gizchina، مدتی بعد از معرفی سری Realme ۸، اکنون مجموعه ای از رندرهای متعلق به نسل بعد این گوشی منتشر شده است. البته که نمی توان اعتبار این رندرها را به صورت قطعی تایید کرد. با این حال، با نگاهی به رندرهای این دستگاه، چیز غیر عادی در طراحی آن به چشم نمی خورد و ممکن است ظاهر نهایی گوشی را به ما نشان بدهد. همچنین می توان حدس زد که سری Realme 9 در ماه های آینده در هند رونمایی شده و از اتصالات 5G نیز پشتیبانی کند.

ریلمی ۹ با یک سوراخ نمایشگر در قسمت چپ صفحه و حاشیه های باریک ارائه می شود. در پشت این گوشی یک ماژول مستطیل شکل وجود دارد که چهار دوربین را در خود جای داده است. دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۶۴ مگاپیکلسی بوده که مطابق معمول کاملا مناسب است. در لبه گوشی نیز، می توانیم حسگر اثر انگشت را ببینیم که با دکمه پاور دستگاه ادغام شده است. در سمت چپ، دکمه تنظیم صدا در کنار سینی سیم کارت قرار دارد. در پایین، یک جک صوتی 3.5 میلی متری، پورت USB Type-C و سوراخ های پنجره ای برای اسپیکر گوشی قرار دارد. در بالا گوشی نیز، یک میکروفون کمکی برای کاهش صدا وجود دارد. ریلمی ۹ همچنین، با یک رنگ منحصر به فرد سبز عرضه خواهد شد.

رندر ریلمی ۹

رندر ریلمی ۹

محصولات آتی ریلمی

این شرکت علاوه بر سری Realme 9، بر روی Realme Pad و Realme Book نیز کار می کند. طبق گزارشاتی که تاکنون منتشر شده است، این شرکت اولین لپ تاپ و تبلت خود را در تاریخ ۲۵ خرداد معرفی خواهد کرد. لپ تاپ ریلمی دارای نمایشگر با نسبت تصویر 3:2، جنس بدنه آلومینیوم، رنگ نقره ای و سیستم عامل ویندوز 10 از پیش نصب شده خواهد بود. در مورد ریلمی پد نیز، این مدل ممکن است با دوربین های دوتایی و همچنین جنس بدنه فلزی وارد بازار شود. حال باید تا چند روز آینده و رونمایی رسمی از این دستگاه ها، صبر کنیم و ببینیم که این شرکت چه ویژگی های جدیدی را به آنها اضافه کرده است.

با این حال، جای تعجب نیست که Realme وارد تجارت لپ تاپ و تبلت می شود. از زمان ظهور بیماری همه گیر ویروس کرونا، تقاضا برای دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ، افزایش یافته است و تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نیز، شروع به احیای تجارت تبلت های خود کرده اند. اینکه آیا ریلمی در تجارت لپ تاپ و تبلت موفق خواهد شد یا نه، هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

برند Realme بیشترین رشد فصلی را در بازار موبایل چین و در چارک اول سال ۲۰۲۱ ثبت کرد

نظر شما راجع به رندر گوشی ریلمی ۹ و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی