حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید سامسونگ ISOCELL HM6 روی Realme 9 ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ حالا سال هاست که در بازار موجود بوده و از گوشی های اقتصادی تا پرچمدار مجهز به مدل های مختلف آن ارایه می شوند. این شرکت کره ای یک مدل جدید از حسگر تصویر 108MP خود را به زودی ارایه می کند که هنوز معرفی نشده است. امشب با یک تیزر رسمی از ریلمی می بینیم که حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید سامسونگ ISOCELL HM6 روی Realme 9 ارایه خواهد شد.

سامسونگ ISOCELL HM6

گوشی Realme 9 مدل 4G پس از Realme 8 Pro دومین گوشی این شرکت با سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید ریلمی ۸ پرو از حسگر تصویر ISOCELL HM2 قدیمی‌تر استفاده می‌کند. خبر خوب این است که ریلمی ۹ از یک سنسور جدید ایزوسل HM6 استفاده می‌کند.

سامسونگ ISOCELL HM6

سامسونگ ISOCELL HM6

برند ریلمی دوربین جدید را با نام “ProLight” عرضه خواهد کرد. آنطور که این برند توضیح می‌دهد، حسگر تصویر ISOCELL HM6 از طرح‌بندی جدید NonaPixel Plus با ادغام ۹ در ۱ پیکسل استفاده می‌کند. این با پیشرفت‌های دیگر، توانایی جمع‌آوری نور سنسور را تا 123 درصد در مقایسه با HM2 افزایش می‌دهد.

بر اساس آزمایش‌های داخلی، Realme می‌گوید که دوربین جدید عکس‌های روشن‌تری با بازتولید رنگ بهتر هنگام عکس‌برداری در نور کم تولید می‌کند.

ریلمی 9 همچنین از ویژگی «ultra-zoom» که در حسگر HM6 برای زوم بدون افت کیفیت با استفاده از دوربین اصلی تعبیه شده است، استفاده خواهد کرد. سامسونگ هنوز رسماً از سنسور جدید رونمایی نکرده است اما می دانیم که Realme 9 اولین موبایل هوشمندی است که از آن استفاده می کند و خود گوشی هم هنوز در انتظار معرفی است. انتظار می رود به زودی جزئیات بیشتری در مورد HM6 و چیدمان جدید NonaPixel Plus بشنویم.

نظر شما چیست؟ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برای شما یک موضوع مهم در خرید خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

اقای عطایی

شیاومی از سری بلک شارک 5 رونمایی کرد

https://m.mi.com/commodity/detail/10000382?spmref=MiShop_M.cms_26.3635492.1&scmref=cms.0.0.0.product.10000382.0.0

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)