حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ ریلمی بوک و Realme Pad را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی

این روزها برندها عموما ابتدا از موبایل آغاز می کنند و پس از بدست آوردن اعتبار معنوی و مادی، به ساخت محصولات دیگر می پردازند. Realme می خواهد لپتاپ و تبلت خود را ارایه کند. امروز می توانید لپتاپ ریلمی بوک و Realme Pad را پیش از معرفی رسمی ببینید.

لپتاپ ریلمی بوک و Realme Pad

لپاتپ Realme Book دارای صفحه نمایشی با نسبت ۳:۲ با حاشیه های نسبتاً باریک است. لوگو Realme پایین نمایشگر قرار دارد. به نظر می رسد این لپ تاپ دارای یک قاب آلومینیومی و ضخامت بسیار است که در یکی از عکس ها دیده می شود. ما همچنین می توانیم دو پورت USB-C را در سمت چپ ببینیم. این می تواند نشان دهد که Realme Book از طریق USB PD شارژ می شود، اما هنوز تأیید نشده است.

realme Book

realme Book

همچنین می توانیم دو خروجی بلندگو را در پایین ببینیم. همچنین یک برش بزرگتر برای تهویه هوا مشخص است. فعلاً اطلاعاتی درباره بقیه سخت افزار موجود نیست. همانطور که انتظار می رفت در سمت نرم افزار شاهد ویندوز ۱۰ هستیم.

همچنین  تبلت آینده Realme نیز در یکی از عکس ها به بیرون درز کرد. به نظر می رسد این شرکت به نام Realme Pad بسنده کرده است. تنها عکس نمای کناری دستگاه را نشان می دهد که به نظر می رسد مسطح است. همچنین می توان برجستگی برجسته دوربین را مشاهده کرد. مشخصا مشابه آیپد پرو به نظر می رسد.

ریلمی پد

ریلمی پد

انتظار می رود Realme Pad با اندروید ارایه شود اما در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد اندازه و مشخصات آن در دست نیست. Realme Book و Realme Pad می توانند در مراسم رونمایی جهانی Realme GT 5G هفته آینده در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin7091

سلام
سایتی برای خرید گوشی ریلمی میشناسید ؟
مدل realme gt neo خیلی مشخصات و قیمت جهانی خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)