حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme GT 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و Snapdragon 888 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ریلمی

امروز ریلمی به صورت رسمی از پرچمدار جدیدش گوشی Realme GT 5G رونمایی کرد. این مدل از چند ماه گذشته با اسم رمز Race از سوی ریلمی شناخته میشد. گوشی ریلمی GT 5G با طراحی چشمگیر و مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸، صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی وارد بازار می شود.

گوشی Realme GT 5G | گوشی ریلمی GT 5G

گوشی Realme GT 5G در دو مدل قاب چرمی و شیشه ای ارائه می شود. ابعاد مدل شیشه ای آن 158.5 x 73.3 x 8.4 میلی متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است. ابعاد مدل چرمی آن 158.5 73 73.3 9. 9.1 میلی متر است و وزن آن ۱۸۶.۵ گرم است.

به نقل از gizmochina، این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی S-AMOLED E4 با طراحی حفره دوربین سلفی در بالا سمت چپ است. این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر Full HD 1080 *2400 پیکسل ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و گستره رنگی ۱۰۰ درصد P3 است. این گوشی هوشمند نسبت صفحه به بدنه ۹۱.۷ درصد را نوید می دهد.

گوشی Realme GT 5G

گوشی Realme GT 5G

گوشی ریلمی GT 5G توسط پردازنده Snapdragon 888 تأمین می شود. با 8 / 12 گیگابایت حافظه رم LPDDDR5 و 128 / 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه می شود. فاقد کارت اسلات برای ذخیره سازی خارجی است. این گوشی با سیستم عامل Android 11 و Realme UI 2.0 نصب شده وارد بازار می شود.

یک حالت اختصاصی GT وجود دارد که در هنگام بازی با کیفیت تصویر پیشرفته، لرزش های 4 بعدی در بازی، زمان لود فوق العاده سریع تر، جلوه های صوتی پویا و موارد دیگر، عملکرد جهشی و سوپر بهینه ای را ارائه می دهد. این تلفن هوشمند مجهز به بلندگوهای دوتایی دارای گواهی Dolby Atmos و Hi-Res است.

گوشی Realme GT 5G از یک فناوری خنک کننده مایع 3D برخوردار است که می تواند در هنگام بازی، دمای گوشی را تا ۱۵ درجه کاهش دهد. این تلفن توسط باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. حدود ۳۵ دقیقه طول می کشد تا تلفن از طریق فناوری شارژ سریع ۶۵ وات خود به طور کامل شارژ شود.

گوشی ریلمی GT 5G

گوشی ریلمی GT 5G

گوشی ریلمی GT 5G دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی است. در محفظه دوربین عقب آن، یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX682 با دیافراگم f / 1.89 ، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی 119 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های موجود در گوشی Realme GT 5G می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت با 5G ، Wi-Fi 6E ، بلوتوث 5.2 ، GPS با دو فرکانس ، NFC ، GPS ، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری قدیمی اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه گوشی گوشی Realme GT 5G | گوشی ریلمی GT 5G

ریلمی این گوشی را در دو مدل زیر و در ۳ رنگ قاب چرم، آبی فضایی و آبی روشن عرضه می کند:

  • گوشی ریلمی GT 5G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۴۸ دلار
  • گوشی ریلمی GT 5G با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۲۵ دلار
گوشی Realme GT 5G

گوشی Realme GT 5G

گوشی ریلمی GT 5G

گوشی ریلمی GT 5G

پیش فروش گوشی Realme GT 5G در چین آغاز شده است. اولین فروش آن در تاریخ ۲۰ اسفند در چین انجام خواهد شد. مشخص نیست که این شرکت چه زمانی این گوشی هوشمند را در بازارهای خارج از چین عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین تأیید کرد که به زودی گوشی هوشمند جدیدی به نام Realme GT Neo را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما درباره ریلمی GT 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

عجب قیمتی

Mahdi

گوشی کی۴۰پرو سلام میرسونه ، پروپلاس که جای خود دارد ، بعد یه چیزی هم هست فریم این گوشی اگه فلزی باشه عالیه ، رنگ آبی روشنش دلبری میکنه

Mahdi

قیمتش خوبه😊😊

c.T.S.A.c

من عاشق ریلمی ام ولی حیف که وارد نمیشه

سلام علیکم😂👋🏻👋🏻

Sarnevesht

با توجه به قیمت واقعا فوقالعادس. مخصوصا اینکه طراحی تکراری نداره

ممد بمولا

همه چی عالی ولی چرا سنسور دوربین میان رده :/

HasanHoseinPoor

عالیه فقط کاش پآیه ۲۵۶ گیگ بود و ۵۱۲ هم داشت
و اینکه کاش کارت حافظه هم ساپورت میکرد
راستی مادون قرمز داره یا نه؟

Milad7

رنگ چرم اش چقدر خوشگله 🤗

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی