حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رنگ بندی Realme 9 4G فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

چندی پیش گوشی های هوشمند ریلمی ۹ پرو و پرو پلاس در هند معرفی شدند. هم اکنون انتظار داریم که در آینده ای نزدیک، نسخه استاندارد این سری نیز رونمایی شود. مشخص شده که نسخه استاندارد دارای دو نسخه 4G و 5G خواهد بود. در حال حاضر مشخصات و رنگ بندی Realme 9 4G لو رفته است.

گوشی Realme 9 4G در سه رنگ عرضه می‌شود

ریلمی ۹ 4G در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. نسخه دیگر اما از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند در سه رنگ مشکی، طلایی و سفید عرضه خواهد شد.

Realme 9 Pro Plus

گزارش اخیر وب‌سایت Gizmochina فاش می‌کند که گوشی هوشمند مورد بحث در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. اما متاسفانه در این گزارش هیچ اشاره ای به تاریخ دقیق رونمایی نشده است. Realme 9 4G تا کنون موفق به دریافت چندین گواهینامه شده است، بنابر ما برخی از مشخصات آن را می‌دانیم. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد بود. سه لنز دوربین (۴۸+۲+۲ مگاپیکسلی) در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهند گرفت. انتظار داریم که دوربین سلفی این دستگاه نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. این باتری به وسیله یک شارژر ۳۳ واتی شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی های ریلمی ۹ می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت و NFC اشاره کرد. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره نسخه اندروید و تراشه به کار رفته در این دستگاه موجود نیست. اما با توجه به افشای اطلاعاتی اخیر، انتظار داریم که در هفته های آتی نیز، اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند به بیرون درز کند.

گوشی های Realme 9 Pro و Pro+ ۹ با دوربین قدرتمند و بدنه رنگارنگ رسما معرفی شدند

نظر شما چیست؟ ریلمی چه تراشه ای را برای تلفن هوشمند آینده خود در نظر خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی