حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی مانند وان پلاس کلید لغزنده هشدار را به فریم گوشی های خود اضافه می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

از زمان اولین گوشی هوشمند وان پلاس، یعنی وان پلاس وان، دیگر همه مدل‌ های بعدی پرچمدار وان پلاس دارای یک کلید لغزنده هشدار فیزیکی هستند. این سوئیچ به کاربر اجازه می دهد تا بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه، پروفایل صدای دستگاه را تنظیم کند. احتمالا می‌دانید که آیفون‌ های اپل نیز همیشه دارای یک سوئیچ فیزیکی با همین هدف بوده‌اند. اگرچه وان پلاس تنها سازنده برجسته تلفن‌ های اندرویدی است که این کار را بصورت مداوم انجام می‌دهد.

ریلمی مانند وان پلاس کلید لغزنده هشدار را به فریم گوشی های خود اضافه می‌کند

ریلمی مانند وان پلاس کلید لغزنده هشدار را به فریم گوشی های خود اضافه می‌کند

اما گویا برادر کوچکتر وان پلاس، ریلمی نیز علاقه دارد این کلید خاص را به تولیدات آینده خود بیافزاید. امروز یک افشاگر هندی به منابع می‌گوید که یکی دیگر از برند های مجموعه BBK ممکن است از کلید لغزنده هشدار فیزیکی استفاده کند. برند های گوشی های هوشمند زیر مجموعه BBK عبارتند از وان پلاس، اوپو، ویوو، ریلمی و IQOO. این افشاگر می‌گوید که ریلمی دستگاه های آینده خود را با یک کلید لغزنده هشدار آزمایش می‌کند. او می‌گوید این دستگاه یک گوشی هوشمند میان رده است که ریلمی ممکن است در ماه آوریل آن را معرفی و عرضه کند. اگرچه ریلمی جزئیات مربوط به این دستگاه را ناشناخته باقی گذاشته است.

گوشی های Realme 9 Pro و Pro+ ۹ با دوربین قدرتمند و بدنه رنگارنگ رسما معرفی شدند

معرفی ریلمی 9 و ریلمی 9 SE نزدیک است

گوشی های سری Realme 9 Pro ماه گذشته معرفی شدند و در ترنجی خبر آن را برای شما کاربران عزیز پوشش دادیم. اما اکنون نوبت به سری Realme 9 5G رسیده است. منابع می‌گویند که در رویداد آینده ریلمی شاهد دو گوشی Realme 9 5G و Realme 9 SE 5g خواهیم بود. انتظار می‌رود ریلمی گوشی های Realme 9 و Realme 9 SE را هفته آینده در هند عرضه می‌کند. در واقع Realme 9 5G و Realme 9 5G SE پنج روز دیگر در هند معرفی خواهند شد. این دو گوشی مجهز به پردازنده های اسنپدراگون 778G و دیمنسیتی 810 خواهند بود و یکی از مدل ها دارای صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز خواهد بود.

 

از نظر شما کلید لغزنده هشدار برای گوشی های هوشمند لازم و مفید است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری