حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۰ شیائومی فروش بالای ۱ میلیون دستگاه را در مدت ۹ روز ثبت کرده است

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

سری Redmi Note متعلق به شیائومی یکی از محبوب ترین زیرمجموعه ها از این برند چینی محسوب می شود و این روند، با معرفی جدیدترین پرچمدار این سری یعنی ردمی نوت ۱۰، کماکان ادامه دارد؛ به طوریکه در جدیدترین آمار فروش این گوشی هوشمند، درمی‌یابیم که این سری موفق به فروش بالای ۱ میلیون دستگاه در مدت زمان ۹ روز از زمان عرضه آن در تاریخ ۱ ژوئن، شده است.

فروش بالای سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی در مدت زمان کمتر از ۱۰ روز

فروش بالای ردمی نوت ۱۰

فروش بالای ردمی نوت ۱۰

به گزارش gizmochina، اخیرا، شیائومی اعلام کرده است که تنها در عرض 9 روز پس از آغاز عرضه سری ردمی نوت ۱۰، موفق به فروش بیش از 1 میلیون دستگاه از این گوشی های هوشمند شده است. به گفته این شرکت، در اولین ساعت عرضه، حجم فروش از 500 هزار دستگاه نیز، فراتر رفته است. همچنین مشخص شد که مدل Redmi Note 10 Pro، در فروش سایت JD.com، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

صفحه نمایش سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی مشکلات زیادی دارد!

مشخصات داخلی سری Redmi Note 10 (نسخه چین)

شیائومی Redmi Note 10 و Redmi Note 10 Pro، با پشتیبانی از اتصال 5G در چین معرفی شدند. ردمی نوت ۱۰ از یک نمایشگر 6.5 اینچی Full HD+ LCD با رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد و مجهز به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ می باشد.

از طرف دیگر، نسخه Pro از یک پنل 6.6 اینچی LCD با وضوح صفحه نمایش +Full HD و رفرش ریت 120 هرتز استفاده می کند. زیر قاب این گوشی نیز، پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۱۰۰ تعبیه شده است.

در مورد دوربین‌ها، مدل پایه دارای یک دوربین دوگانه با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی می باشد. مدل پرو اما، از یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی عریض + ۸ مگاپیکسل اولترا واید با زاویه دید 120 درجه + ۲ مگاپیکسل ماکرو برخوردار است. در قسمت جلویی، ردمی نوت ۱۰ پرو دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی است در حالی که مدل استاندارد دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد.

هر دو تلفن هوشمند از سیستم عامل اندروید 11 خارج از جعبه با رابط کاربری سفارشی MIUI 12.5 استفاده می کنند. انرژی این گوشی‌ها نیز، توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تامین می شود.

بررسی ردمی نوت ۱۰ شیائومی : ارتقا منطقی

نظر شما راجع به استقبال فوق العاده از گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ شیائومی در بازار داخلی این شرکت و فروش بالای این سری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

مدل 5Gش کِی ارائه جهانی میشه ؟ (کِی ایران میاد؟)

سینا عطایی

سلام وقت بخیر
در دست پردازشه
مرسی

m.b

سلام ممنون 🙏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی