حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی Note 10 در ایران ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

امروز برای شما نوشتیم که آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ١٠ نسخه جهانی ارائه شد. همزمان با همین خبر یکی از کاربران ترنجی برای ما اسکرین شاتی از عرضه آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی Note 10 در ایران فرستاد. پس ما اینجا هستیم که تا به شما اطلاع رسانی کنیم.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی ردمی Note 10

ردمی نوت ۱۰ شیائومی ۵ ماه پیش رسما معرفی شد. این خانواده تعداد زیادی مدل مختلف دارد که هر کدام نام های متفاوتی برای بازارهای متفاوت دارند. این دستگاه با تراشه ١١ نانومتری Snapdragon 678 و نمایشگر OLED ارایه شد که جذابیت ویژه ای به آن داد.

امروز و طبق گزارش کاربران ترنجی شاهد ارایه آپدیت MIUI 12.5 شیائومی برای Redmi Note 10 و در ایران هستیم. همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، نسخه فریمور به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 برای Redmi Note 10، به “V12.5.2.0.RKGMIXM” تغییر یافته است.

این آپدیت پایدار است و حجم آن ۴۸۷ مگابایت است. وصله امنیتی ماه جولای ٢٠٢١ در این به روزرسانی برای ردمی نوت ١٠ در نظر گرفته شده است.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ۱۰

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ۱۰

آپدیت های OTA به صورت دسته ای و گروهی ارایه می شوند. شاید این آپدیت در حال حاضر روی گوشی شیائومی شما ارایه نشده باشد. بازه زمانی ۱ ماهه برای ارایه آپدیت به تمام دستگاه ها، معقول است. پس از اگر فعلا آپدیت را دریافت نکرده اید نگران نباشید و کمی صبر کنید.

شما ردمی نوت ۱۰ شیائومی دارید؟ آپدیت MIUI 12.5 آن را دریافت کردید؟ عملکرد دستگاه مناسب است؟

بررسی ردمی نوت ۱۰ شیائومی : ارتقا منطقی

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

چند روز پیش برای Redmi Note 7 هم توی گوشی اومد و اپدیتش کردم… ولی باگ داره نوار شیشه ای زیر نوار اعلان ها خاکستری blank شده !

MORTEZA

قیافه mi 9t 👇👇👇
comment image

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)