حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری ردمی نوت ١٠ چین از ۵٠٠ هزار واحد گذشت؛ فروش ٣ میلیونی Mi Band 6 نیز ثبت شد

ردمی از برندهای پر فروش در بازار بزرگ چین است. این بازار، از اهمیت ویژه‌ای ای برخوردار است. به همین صورت، این کمپانی همواره تلاش می‌کند تا به سهم بیشتری از بازار موبایل چین دست پیدا کند. ردمی تا حدودی هم موفق بوده است. این کمپانی، بیش از ۵۰٠ هزار نسخه را در اولین دوره فروش سری ردمی نوت ١٠ چین ثبت کرده است. شیائومی هم موفق به فروش بیش از ٣ میلیون نسخه از مچ بند هوشمند Mi Band 6 تا به این لحظه شده است. در ادامه، به جزئیات مربوط به این موضوعات می‌پردازیم.

فروش سری ردمی نوت ١٠ چین

ردمی نوت ١٠ سری چین، هفته گذشته در این کشور رونمایی شد. در این سری، تفاوت‌هایی را در اعضا شاهد هستیم. به عنوان مثال، گوشی Redmi Note 10 Pro 5G از تراشه Dimensity 1100 و خنک کننده عظیم الجثه نام برد.

 

ردمی Note 10 Pro 5G و ردمی Note 10 5G نسخه چین معرفی شدند

 

در این وهله، ردمی اولین سری فروش گوشی‌های این خانواده را آغاز کرد. به گزارش Gizmochina، در این دوره فروش، ردمی در جشنواره ۶١٨ چین شرکت کرد. این جشنواره، به نوعی یک جشنواره فروش بزرگ برای فروش تجهیزات فناوری و لوازم الکترونیکی است. در نتیجه این مشارکت، ردمی توانست فروش بیش از ۵٠٠ هزار واحدی گوشی‌های سری ردمی نوت ١٠ چین را به ثبت برساند. این میزان فروش، تنها در ١ ساعت ثبت شده که رقم فوق العاده‌ای است.

میزان فروش سری ردمی نوت ١٠ چین از ۵٠٠ هزار نسخه گذر کرد

میزان فروش سری ردمی نوت ١٠ چین از ۵٠٠ هزار نسخه گذر کرد

این کمپانی، در ادامه اعلام کرده است که درآمد ١.۵ میلیارد یوانی را از آن خود کرده است. این درآمد عظیم، در کم‌تر از ۵٠ دقیقه به دست آمده است. ١.۵ میلیارد یوان چین، حدوداً معادل ٢٣۵.۵ میلیون دلار آمریکا است. این رقم خیره کننده، تنها مربوط به همین دوره فروش است. ردمی توانسته است به خوبی فروش خود را در سری جدید میان رده‌های چینی خود انجام دهد. فروش سری ردمی نوت ١٠ چین، می‌تواند شروعی دیگر برای رشد بیشتر ردمی باشد.

فروش جهانی مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6

اگر به یاد داشته باشید، شیائومی طی ماه گذشته رسماً اعلام کرد که میزان فروش مچ بند هوشمند Mi Band 6 از یک میلیون نسخه گذشته است. این مقدار، نسبت به میزان فروش دیگر نسل‌های مچ بند هوشمند Mi Band، کم‌تر بود. اما طی همین یک ماه، فروش می بند ۶ بیش از پیش شده است!

 

فروش جهانی Mi Band 6 از یک میلیون نسخه عبور کرد

 

در گزارشی دیگر از این منبع، شیائومی بیانیه‌ای رسمی در مورد رکورد جدید فروش Mi Band 6 منتشر کرده است. به گفته شیائومی، میزان فروش جهانی این مچ بند هوشمند، هم اکنون از ٣ میلیون نسخه گذر کرده است. میزانی که نسبت به ماه گذشته، ٢٠٠ درصد رشد پیدا کرده است! اگر بخواهیم میزان درآمد شیائومی را از فروش مچ بند Mi Band 6 برآورد کنیم، به عدد بزرگی می‌رسیم. با در نظر گرفتن قیمت نسخه پایه Mi Band 6 در چین، درآمد حداقل ۶٨٧ میلیون یوانی (معادل حدود ١٠٨ میلیون دلار آمریکا) به دست می‌آید. در کل، عملکرد شیائومی و ردمی در فروش محصولات‌شان، بسیار خوب بوده است و می‌توان انتظار رکورد شکنی‌های بیشتری را از سوی شیائومی و زیر مجموعه‌هایش داشت.

میزان فروش جهانی مچ بند هوشمند Mi Band 6 از ٣ میلیون نسخه گذر کرد

میزان فروش جهانی مچ بند هوشمند Mi Band 6 از ٣ میلیون نسخه گذر کرد

نظر شما در مورد فروش سری ردمی نوت ١٠ چین و فروش جهانی سری Mi Band 6 چیست؟ آیا این دو سری محصولات جذابی هستند؟ نظر شما راجع به عملکرد شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️