حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی Note 10 Lite رسماً معرفی شد: ردمی Note 9S از نو متولد می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، ردمی

شیائومی دست بردار نیست و باز هم از یک گوشی تکراری دیگر پرده برداشته است. اما این بار، یک گوشی محبوب و جذاب، مجدداً پا به عرصه وجود گذاشت است. گوشی جدید ردمی، Redmi Note 10 Lite نام دارد. باید بگوییم که این گوشی، همان Redmi Note 9S است که مجدداً پا به عرصه وجود گذاشته است!

مشخصات فنی و قیمت ردمی Note 10 Lite: ردمی نوت ٩ اس باز می‌گردد!

گوشی Redmi Note 9S سال گذشته به عنوان نسخه جهانی ردمی نوت ٩ پروی هندی معرفی شد.

 

ردمی نوت ۹ اس با عنوان نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو رسما معرفی شد

 

خب، گفتیم که این گوشی، در واقع همان ردمی نوت ٩ پروی نسخه هند است. هرچند که نسخه‌های مشابه زیادی از این گوشی وجود داشته‌اند. اما باید به اطلاع‌تان برسانیم که این گوشی، بار دیگری معرفی شده است! به گزارش EqualLeaks، ردمی نوت ١٠ لایت، جدیدترین گوشی ردمی است که در کشور هند عرضه شده است. این دستگاه، همان ردمی نوت ٩ پروی هند و ردمی نوت ٩ اس است.

برای مرور مشخصات این دستگاه، از بخش نمایشگر شروع می‌کنیم. جایی که ردمی از نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD بهره گیری کرده است. خبری از رفرش ریت بالا برای نمایشگر ردمی نوت ١٠ لایت نیست. بلکه این گوشی نیز از رفرش ریت ۶٠ هرتزی نمایشگر برخوردار است. گوریلا گلس ۵ در این گوشی، وظیفه حفاظت از نمایشگر را بر عهده دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت ردمی نوت ١٠ لایت مانند باقی اعضای این خانواده، بر روی فریم آن تعبیه شده است. ردمی تراشه Snapdragon 720G را به عنوان مغز متفکر Redmi Note 10 Lite در نظر گرفته است.

 

اسنپدراگون ۷۲۰ جی با اسنپدراگون ۶۶۲ و اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شدند

 

دوربین اصلی ردمی نوت ١٠ لایت، چهارگانه است و شامل سنسورهای ٢+۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی می‌شود. سنسور اصلی آن، ISOCELL GN2 سامسونگ است. مکان قرارگیری دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز در حفره نمایشگر مرکزی آن است. همانند قبل، ردمی از باتری با ظرفیت ۵,۰٢٠ میلی آمپر ساعتی در گوشی جدید خود استفاده کرده است. شارژر قرار گرفته درون جعبه نیز توان ٢٢.۵ واتی دارد. اما خود گوشی، از توان شارژ ١٨ واتی پشتیبانی می‌کند.

نکته عجیبی که در میان مشخصات فنی این دستگاه به چشم می‌خورد، مربوط به نسخه نرم افزاری پیش فرض آن است. با وجود عرضه ردمی Note 10 Lite در سال ٢٠٢١، این گوشی همچنان از اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند. این موضوع، ناامید کننده است. در نهایت، ممکن که شاهد ارائه دو به روزرسانی اساسی برای این گوشی باشیم.

گوشی جدید ردمی، از درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون بهره می‌برد. فریم آن نیز از جنس پلاستیک می‌باشد. وزن و ضخامت ردمی نوت ١٠ لایت، به ترتیب ٢٠٩ گرم و ٨.٨ میلی متر است. خب، ما تمام این جزئیات را مرور کردیم و با مشخصاتی یکسان با Redmi Note 9S مواجه بودیم. البته در این بین، یک رنگ کِرِم جدید نیز به چشم می‌خورد. قیمت نسخه‌های مختلف ردمی Note 10 Lite، به این شرح است:

– نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی: ١٣,٩٩٩ روپیه (معادل ١٩٠ دلار آمریکا)

– نسخه ۴/١٢٨ گیگابایتی: ١۵,٩٩٩ روپیه (معادل ٢١٧ دلار آمریکا)

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ١۶,٩٩٩ روپیه (معادل ٢٣١ دلار آمریکا)

آیا شما از این دستگاه در سال ٢٠٢١ استقبال می‌کنید؟ با قیمت مشابه، ریلمی 8i را انتخاب خواهید کرد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

این شیائومی عادت کرده هر گوشی که رو دستش مونده رو چک جدید میزنه اسم جدید میذاره میده بازار ! من note 9S داشتم خیلی بیخود بود بدترین مشکلش ، ایراد قطع شدن اسپیکر تماس وسط مکالمه بود

Nmnm

واقعا درست می‌فرماید

AL1K1NG

شما مسخره کن ولی درست میگه
مشکل قطعی اسپیکر مکالمه توی 9اس و 9پرو بود و برخلاف ادعای بعضی از دوستان درست هم نشده
گوشی ای میخری که گوشی بلد نیست باشه!!

Auroro

گوشی بی اصالت همینه دیگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️