حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی قاب پشتی هواوی پی ۵۰ پرو رسما ارایه شد اما نه چیزی بیشتر

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | هواوی

از مراسم ۱۲ خرداد هواوی انتظار می رفت که شامل معرفی پرچمدار Huawei P50 باشد. پس از معرفی تبلت ها، ساعت های هوشمند و سیستم عامل جدید، در نهایت طراحی قاب پشتی هواوی پی ۵۰ پرو رسما ارایه شد اما نه چیزی بیشتر.

قاب پشتی هواوی پی ۵۰ پرو

دلیل انتظار ما برای معرفی سری P50 در مراسم ۱۲ خرداد هواوی این بود که یک تیزر اختصاصی برای آن ارایه شد. همچنین شایعات رندرهای زیادی درباره آن به ما داده بودند. با این حال دقیقا زمانی که منتظر بودیم پس از عبور از یک ساعت و نیم به معرفی این پرچمدار برسیم اما چیزی به جز یک تصویر ساده از رنگ طلایی این دستگاه دست ما را نگرفت. این تصویر:

هواوی پی ۵۰ پرو

هواوی پی ۵۰ پرو

ما در حال حاضر که این موضوع را می دانستیم و چیز جدیدی به ما اضافه نشد. هواوی خیلی خلاصه روی سن گفت به دلایلی که همه می دانیم عرضه این محصولات به تعویق افتاده است. احتمالا مشکل اصلی را بتوان در تامین تراشه دانست.

متاسفانه نام لایکا هم دیگر در مجموعه دوربین وجود ندارد و ما این را هم از قبل می دانستیم. پایان همکاری لایکا و هواوی می تواند خبر بدی برای دوست داران عکاسی موبایلی می تواند باشد.

عرضه پرچمداران سری P هواوی معمولا حوالی فروردین ماه هر سال انجام می شد. این محصولات دوربین محور بودند و جدیدترین فناوری های این بخش را ارایه می کردند. این بار اما با اینکه مراسم معرفی در خرداد انجام و حتی پیش از این تیزرهای مرتبط هم منتشر شد اما خبری از معرفی رسمی نبود.

نظر شما چیست؟ طراحی هواوی پی ۵۰ پرو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

منتظر همین بمب اصلی بودیم که نشد…

mobin7k

بیا امیدوار باشیم نسخه لایتش رو ایران بفرسته .

دیگه زده شدم از دیدن شیامی و سامسونگ

Mahdi

چه حیف

Sarnevesht

طراحیش واقعا زیباس. عاشقش شدم.
یه زمانی رندر ها منتشر شدن و همه گفتن که چقدر طراحی زشته. ولی من گفتم که یکی از اهداف اصلی گوشی های سری p همین طراحی زیبا هست. و الان دیدیم که همینطور هم شد و طراحیش واقعا زیباست. امیدوارم زودتر معرفی بشه

ali_s

از این طراحی واقعا خوشم نیومد فقط طراحی p30.
پی چهل هم خوشم نیومد

Sarnevesht

طراحی p30 واقعا زیبا بود. هنوز هم زیبا هست.. اما اینم طراحیش زیباست و در عین حال متفاوت

ali karimi

سلام امیدوارم هرچی زودتر رونمایی بشه و نسخه های از این گوشی به ایرانم بیاد، چون کمبود چیپست داره هواوی، از این گوشی تولید زیادی مثل اینکه نمیکنه، ولی خب امیدوارمداینطوری نباشه و تولید بیشتری داشته باشه،منتظر این گوشی هواوی هستموهستیم،طراحی کلیش عالیه، چیپستشم که معلومه کایرین 9000 هستش و چیپ خوبیم هستش، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)