حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ردمی Note 10 Ultra به همراه مشخصات آن و سری ردمی نوت ١٠ چین مشخص شد: ۵ خرداد ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، ردمی

ردمی با سری نوت خود، رکوردهای زیادی را ثبت کرده است. قیمت کم محصولات این سری، در کنار ارائه مشخصات فنی جذاب، یکی از دلایل محبوبیت کم نظیر سری گوشی‌های ردمی نوت است. ردمی بر خلاف بازار جهانی، سری ردمی نوت ١٠ خود را به صورت رسمی در کشور مادری خود، یعنی چین رونمایی نکرده است. اما ظاهراً، گوشی ردمی Note 10 Ultra در کنار دیگر گوشی‌های سری ردمی نوت ١٠، در راه چین هستند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

سری ردمی نوت ١٠

ردمی طی ٢ ماه پیش، از سری ردمی نوت ١٠ خود در دو نسخه گلوبال و چین پرده برداری کرد. اما پس از مدتی، برخی از گوشی‌های سری ردمی نوت ١٠ گلوبال نیز در هند عرضه شدند.

 

سری گلوبال ردمی نوت ۱۰ معرفی شدند: Redmi Note 10 5G در کنار Redmi Note 10s و ۲ عضو دیگر + قیمت

 

موضوعی که ردمی به صورت رسمی به آن نپرداخته بود، عرضه سری میان رده‌های سری نوت ١٠ خود در چین بود. اما سرانجام، به گزارش EqualLeaks، این زیرمجموعه‌ چینی شیائومی، تاریخ معرفی ردمی Note 10 Ultra را به همراه دیگر گوشی‌های سری نوت ١٠ خود، در چین مقرر کرد. همچنین به نظر می‌رسد که برخی از مشخصات فنی Redmi Note 10 Ultra، پیش از رونمایی رسمی این دستگاه لو رفته باشد. اما ببینیم که جزئیات این سری دقیقاً از چه قرار است.

تاریخ رونمایی از سری Redmi Note 10 در چین به همراه تیزرهای رسمی

تاریخ معرفی سری ردمی Note 10 چین

تاریخ معرفی سری ردمی نوت ١٠ چین: ۵ خرداد ١۴٠٠

خب، همان طور که گفتیم، ردمی در نظر دارد تا گوشی‌های سری ردمی نوت ١٠ نسخه چین را رونمایی کند. ابتدا از اولین تیزر رسمی منتشر شده از این سری در چین، نگاهی می‌اندازیم. ظاهراً این ردمی قصد دارد تا همان Redmi Note 10 Ultra را به عنوان نسخه ارزان‌تر Redmi K40 Game Enhanced Edition معرفی کند.

 

تاریخ رونمایی سری Reno 6 اوپو و ردمی K40 Light Luxury Edition رسماً مشخص شد

 

در این تیزر، ردمی تاریخ ٢۶ مه (۵ خرداد ١۴٠٠) را برای رونمایی از این سری در چین مقرر کرده است. خب، تا به اینجا اثر خاصی از یک گوشی جدید دیده نمی‌شود. اما هنگامی که به پوستر دقت کنیم، می‌بینیم که طراحی گوشی قرار گرفته در پوستر، کمی متفاوت از دیگر گوشی‌های سری Redmi Note 10 است. به نظر می‌رسد که ردمی در این گوشی، از ماژول دوربین اصلی سه گانه مستطیلی شکل استفاده کرده است. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی بر روی دکمه پاور قرار داد. اما رنگ بندی و شکل مربعی لنز اول این گوشی، به ما نوید رونمایی از یک گوشی جدید را در این سری می‌دهد. اما آیا احتمال محکم‌تری برای این موضوع وجود دارد؟

تیزری از یکی از گوشی‌های سری ردمی نوت ١٠ چین

دیگر تیزر جدید سری Redmi Note 10 چین، پشتیبانی حداقل تجهیز حداقل یکی از گوشی‌های این سری را به حافظه داخلی UFS 3.1 تأیید کرده است. از آن جایی که گوشی‌های سری Redmi Note 10 در خارج از چین، از حافظه داخلی نوع UFS 2.2 بهره مند بودند، بنابراین می‌توان گفت که ردمی قصد دارد یک گوشی جدید را در سری ردمی نوت ١٠ چین رونمایی کند. این گوشی، احتمالاً برترین گوشی سری ردمی نوت ١٠ در زمان رونمایی‌اش خواهد بود. اما صبر کنید، پایان کار در اینجا نیست. برخی از اطلاعات فاش شده، نشان می‌دهند که این گوشی جدید از ردمی، Note 10 Ultra نام دارد. در ادامه، به مشخصات لو رفته از این دستگاه نگاهی خواهیم داشت.

مشخصات فنی لو رفته از Redmi Note 10 Ultra

خب، یک تصویر از سایت یا یکی از فروشگاه‌های مربوط به ردمی چین، به تازگی لو رفته است. این تصویر، برخی از مشخصات ردمی نوت ١٠ اولترا را به همراه نام این گوشی تأیید می‌کند. اما دقیقاً این مشخصات فنی از چه قرار هستند؟

مشخصات لو رفته از ردمی Note 10 Ultra

مشخصات فنی لو رفته از ردمی Note 10 Ultra

طبق این تصویر، ردمی نوت ١٠ اولترا از نمایشگری با قطر ۶.۵٣ اینچی و پنل AMOLED استفاده خواهد کرد. این پنل، وضوح +FHD و احتمالاً حداکثر رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد داشت. تراشه ۶ نانومتری و بالا رده Dimensity 1100 نیز به عنوان قلب تپنده ردمی نوت ١٠ اولترا در نظر گرفته شده است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

احتمالاً رابط کاربری MIUI 12.5 به همراه سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی بالارده ارائه خواهد شد. ردمی نوت ١٠ اولترا، در سه نسخه ارائه خواهد شد. این نسخه‌ها، به صورت ۶/١٢٨ و ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی هستند. طبق همان تیزر رسمی ردمی، نوع حافظه داخلی ردمی نوت ١٠ اولترا، UFS 3.1 می‌باشد. سیستم دوربین Redmi Note 10 Ultra، از سه سنسور تشکیل می‌شود. سنسور اصلی دوربین این گوشی، وضوح ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. این سنسور، OV64B نام دارد و توسط آمنی ویژن طراحی شده است.

 

حسگر تصویر امنی ویژن OV64B با پیکسل های ۰.۷ میکرومتری رسما معرفی شد

 

قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو در این گوشی نیز وجود خواهد داشت. در نهایت، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، برای تأمین انرژی Redmi Note 10 Ultra در نظر گرفته شده است. این باتری، توسط شارژر ٣٣ واتی درون جعبه خواهد شد. همان طور که گفتیم، ردمی نوت ١٠ اولترا در سه نسخه عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه این گوشی، برابر با ١,٧٩٩ یوان چین (معادل ٢٨٠ دلار آمریکا) است. در همین راستا، به زودی شاهد یک گوشی بالا رده اقتصادی توسط ردمی خواهیم بود.

فروش سری ردمی نوت در جهان

رکورد فروش ٢٠٠ میلیون واحدی در سری ردمی نوت

همچنین، امروز ردمی به صورت رسمی اعلام کرد که این برند موفق به ثبت رکورد فروش جدیدی شده است. به اعلام ردمی، فروش سری ردمی نوت این برند، به بیش از ٢٠٠,٠٠٠,٠٠٠ نسخه در سطح جهان رسیده است. این رقم خیره کننده، از ابتدای آغاز فروش اولین گوشی این سری محاسبه شده است. در ادامه، ردمی اعلام کرد که گوشی‌های خانواده ردمی نوت ٩ نیز فروش بیش از ۴۵,٢٠٠,٠٠٠ نسخه‌ای را به صورت جهانی ثبت کرده‌اند. این موارد، حاکی از این هستند که ردمی می‌داند که باید در رابطه با بیشتر کردن میزان فروش خود، چه اقداماتی را انجام دهد.

رکورد فروش سری ردمی نوت ٩

رکورد فروش خانواده ردمی نوت ٩ با ۴۵.٢ میلیون نسخه

نظر شما در مورد گوشی‌های سری Redmi Note 10 چین چیست؟ آیا ردمی نوت ١٠ اولترا می‌تواند مدعی جدید این برند در بازار بالارده‌های اقتصادی باشد؟ به نظر شما چه عاملی سبب ثبت رکورد فروش سری ردمی نوت شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مشخصات و طراحی فوق‌العاده هست ، فقط مثل بقیه گوشی ها راحت خم نشه خوبه ، سنسور آمنی ویژن خوبه استفاده کنه چون خیلی از ۶۴ سونی استفاده شده ، دایمنسیتی ۱۱۰۰ هم که ون فرقی بین اونو ۱۲۰۰ نمی بینم حتی ممکنه کم مصرف تر باشه

AŁɪ

عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️