حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل عرضه آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی: تا دو ماه دیگر منتظر این محصول باشید!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

اپل در رویداد Spring Loaded خود، از نسل جدید آیپد پرو پرده برداشت. این نسل، از مشخصات فنی فوق‌ العاده‌ای بهره می‌برد. همین موضوع، باعث شده است که مشتریان زیادی برای این دستگاه جدید اپل پیدا شود. بر همین اساس، اپل با مشکل عرضه آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی مواجه شده است. در ادامه، جزئیات این تأخیر در عرضه محصول جذاب را خواهیم خواند.

آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی

اپل چند هفته پیش، از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد. آیپد پرو های جدید، در دو مدل ١١ و ١٢.٩ اینچی رونمایی شد. هر دو مدل از تراشه قدرتمند M1 بهره مند هستند. همین موضوع باعث شد تا کاربران زیادی به سمت این محصول اپل جذب شوند. پیش از این، تراشه اپل M1 در مک‌ بوک Air سال گذشته، در دسترس قرار گرفته بود. قیمت پایه این محصول از ١,٠٩٩ دلار شروع می‌شود.

 

اپل آیپد پرو با تراشه Apple M1 را رسما معرفی کرد

 

وجود نمایشگری با پنل Mini-LED در مدل ١٢.٩ اینچی، این دستگاه را بیش از پیش جذاب کرد. اما مشکلاتی که برای عرضه مدل ١٢.٩ اینچی پیش آمده است، باعث شده است که عرضه عمومی این محصول تا دو ماه دیگر عقب انداخته شود.

 

مشکل عرضه آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی

مشکل عرضه آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی

مشکل در عرضه آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی

به گزارش Gizmochina، اپل با مشکل عرضه آیپد پرو ٢٠۲١ مدل ١٢.٩ اینچی مواجه است. این مشکل، می‌تواند عرضه این محصول جذاب را به نیمه دوم سال جاری میلادی موکول کند. به طور دقیق، عرضه این محصول دچار تأخیر دو ماهه خواهد شد. در نتیجه، اپل عرضه عمومی آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی را، اواسط ماه جولای انجام می‌دهد. در تاریخ شمسی، این بازه زمانی در حوالی ماه تیر است.

ظاهراً اپل در عرضه نسخه ١١ اینچی آیپد پرو ٢٠٢١ با چنین مشکلی مواجه نیست. عرضه عمومی مدل ١١ اینچی، تا اواخر ماه جاری میلادی صورت خواهد گرفت. پشت پرده این موضوع، مربوط به تأمین کنندگان نمایشگر Mini-LED است. مشکل عرضه آیپد پرو ٢٠٢١ مدل ١٢.٩ اینچی، در کمبود پنل‌های Mini-LED این دستگاه است. ظاهراً تولید کنندگان این پنل، در انجام سفارشات اپل برای تولید این محصول، با مشکلاتی مواجه هستند.

بنابراین، برای نبود مشکل در عرضه مدل ١٢.٩ اینچی، باید تا حدود دو ماه دیگر صبر کرد. تا آن زمان، تعداد نسخه‌های موجود برای خریداری کافی خواهند بود. همچنین مشکل سختی در تولید تراشه‌ها، می‌تواند تا آن زمان برای اپل مشکل ساز شود. این کمپانی باید فکری هم به حال این موضوع حساس بکند. اما حل این مشکل قطعی نیست و ممکن است اپل در دو ماه دیگر هم با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند. پس تأخیر دوباره در عرضه این محصول، دور از انتظار نیست. اپل باید هرچه سریع‌تر مشکل زنجیره تأمین این محصول را رفع کند.

حتی این مشکل در مورد زنجیره تأمین iMac 2021 هم صادق است. این محصول با تراشه‌ Apple M1 و ضخامت ١١.۵ میلی‌متری رونمایی شده بود. عرضه آیمک ٢٠٢١ نیز تا اواسط ماه ژوئن (حوالی خرداد ماه) به تأخیر افتاده است. بسته چهارتایی ایرتگ اپل هم در همین تاریخ عرضه می‌شود.

 

اپل AirTage به قیمت ۲۹ دلار رسما معرفی شد: گجت مکان یاب چیزها!

 

نظرتان در مورد این مشکل در عرضه چیست؟ آیا اپل می‌تواند این مشکل را در اسرع وقت حل کند؟ بیشتر منتظر کدام یک از این محصولات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا آخه😔🙁🥺

Milad7

باشه منتظر میمونیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️