حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا امکان انتخاب بین نمایشگر مات و براق برای آیپد پرو و آیپد ایر جدید وجود دارد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

نمایشگر مات هر چند شاید از نظر کیفیت نمایش به نمایشگرهای براق نرسند، برای استفاده در محیط‌های پر نور و با بازتاب زیاد واقعا مفید هستند. به تازگی شایعه‌ای می‌گوید که احتمالا امکان انتخاب بین نمایشگر مات و براق برای آیپد پرو و آیپد ایر جدید وجود دارد.

نمایشگر مات و براق برای آیپد پرو و آیپد ایر جدید

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا می‌کند که تامین کنندگان قطعات اپل قبلا نمونه‌های اولیه iPad Air را به ایالات متحده ارسال کرده اند. او می‌گوید ممکن است این دستگاه در ۲ مدل ارائه شود:

  1. ۱- با صفحه نمایش براق
  2. ۲- با صفحه نمایش مات

همین امر در مورد آیپد پرو آینده نیز احتمالا صدق می کند.

با این حال، مشخص نیست که آیا منظور این منبع یک روکش مات تمام عیار است یا یک پوشش ضد انعکاس مانند آنچه در نمایشگر Pro Display XDR سال 2019 وجود داشت، خواهد بود.

اپل برای این‌کار از شیشه‌ای با بافت نانو استفاده می‌کند که یک الگوی ضد انعکاس را تشکیل می‌دهد و بازتاب نور محیط را کاهش داده تا خوانایی بهتر شود.

اخیرا سامسونگ از راه حل بهتری در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کرده که نه نمایشگر مات است و نه تجربه بصری شامل تاثیر می‌پذیرد. با این حال به لطف شیشه گوریلا آرمور انعکاس بسیار کمتر شده است.

همین منبع گزارشی درباره سری آیفون ۱۷ منتشر کرده و می‌گوید که گوشی‌های آینده اپل از همان فناوری ضد انعکاس موجود در گلکسی اس 24 اولترا بهره خواهند برد.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم به این شایعه اعتماد کنیم اما بعید نیست که آیپدهای امسال احتمالاً یک فناوری ضد انعکاس بهبودیافته را معرفی کنند که در سال آینده در آیفون‌ها نیز استفاده شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیپد با نمایشگر مات جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)