حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iMac با تراشه M1 را رسما معرفی کرد: طراحی بی نظیر در ۷ رنگ

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اپل برخی محصولاتش را بازه زمانی طولانی تر به روز می کند. خب به وضوح iMac از آن دسته محصولات است. امشب اما در مراسم Spring Loaded اپل شاهد رونمایی نسب جدید آی مک هستیم. اپل iMac با تراشه M1 را رسما معرفی کرد که طراحی بی نظیر آن در ۷ رنگ واقعا جذاب است.

اپل iMac با تراشه M1

اپل امروز یک iMac دوباره طراحی شده با طراحی باریک تر، تراشه اختصاصی اپل M1 و کیس های رنگارنگ را ارائه داد که به iMac های کلاسیک رنگارنگ قدیمی اشاره دارد. اپل گفت که iMac جدید از ابتدا برای تراشه M1 طراحی شده است.

تراشه اپل M1 اولین تراشه ARM اپل برای مک بوک معرفی شد

اپل iMac جدید دارای صفحه نمایش ۲۴ اینچی 4.5K با حاشیه های باریک در اکثر لبه ها است. جالب که رنگ حاشیه ها، سفید است.

در قسمت پایین آن هنوز یک چانه (حاشیه لبه پایین) بزرگ وجود دارد، اما قاب پشتی اکنون به جای طراحی خمیده، کاملا صاف است. اپل می گوید میزان صدای پردازش بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. این صدا در حدود ۱۰ دسیبل شده که دیگر به سختی قابل شنیدن است. این کامپیوتر All in One دارای صفحه نمایش مجهز به فناوری True Tone اپل برای تنظیم خودکار دمای رنگ است.

iMac جدید با ضخامت ۱۱.۵ میلی متر

اپل همچنین نوید یک به روزرسانی مورد نیاز دوربین و میکروفون iMac را می دهد تا در تماس های ویدیویی ظاهر بهتری داشته باشید. این دستگاه اکنون دارای وبکمی با رزولوشن 1080p و سنسور بزرگتری است. iMac جدید با ضخامت ۱۱.۵ میلی متر ارایه می شود، اما اپل می گوید به لطف تراشه M1 همچنان باید ساکت و خنک تر از مدل قبلی باشد. این شرکت می گوید، مدل جدید “دو فن کوچک” جایگزین “سیستم گرمایی بزرگ” نسل قبلی iMac کرده است.

اپل iMac جدید

اپل iMac جدید

یک کابل برق مغناطیسی جدید نیز وجود دارد. به نظر می رسد شباهت زیادی به کابل MagSafe قدیمی دارد. این کابل که همرنگ بدنه iMac رنگارنگ شما خواهد بود و ۲ متر طول دارد، به پشت iMac متصل می شود. شارژر آن شامل پورت اترنت هم می شود و کابل پاور می تواند اینترنت و برق را از یک پورت به دستگاه انتقال بدهد.

مدل پایه با دو درگاه USB-C / Thunderbolt در پشت عرضه می شود. مدل با درجه بالاتر دو پورت USB-C اضافی (بدون پشتیبانی از Thunderbolt) اضافه می کند. به طرز باورنکردنی هنوز جک هدفون وجود دارد.. مدل پایه iMac دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است. همچنین می توان آن را تا 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه داخلی ارتقا داد.

در کنار iMac جدید، اپل همچنین صفحه کلید، ماوس و پد لمسی جدیدی را با رنگ هایی متناسب ارائه می دهد. صفحه کلید دارای یک دکمه Touch ID برای ورود به سیستم است.

قیمت iMac جدید

قیمت آی مک جدید اپل از ۱۲۹۹ دلار شروع می شود، اگرچه برخی از رنگ ها آن از قیمت ۱۴۹۹شروع می شود. شما از ۱۰ روز دیگر می توانید آی مک جدید را سفارش بدهید و از دو هفته بعد از آن تحویل داده می شود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

آیمک جدید چقدر نازک شده.با اینکه حاشیه هاش کمتر شدهه ولی به نظرم پایینش میتونست کمتر بشه ولی خب اپل توضیح داد به خاطر نازک شدن زیاد آیمک توی اون حاشیه پایین فن و سایر اجزا قرار گرفته

iTroll 2nd Gen

بهترین قابلیتش رنگ سبز مهدی ادیشن بود
یکی مهدی رو صدا کنه 😂😂😂

Mahdi

اینجام 😂😂😂

این نسل مث ورق کاغذی میمونه که توش کلی نوشته هست ولی با خودکار سفید نوشته شده تا هیچکی نتونه بخونتش انصافا عالیه.😍😍

Milad7

چقدر گوگولیه :p

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)