حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو با صفحه نمایش OLED در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

بر اساس گزارش اخیر کمپانی تحقیقاتی Omdia، آیپد پرو اپل با صفحه نمایش OLED در سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این محصول در دو نسخه عرضه می‌شود. طبق گزارش‌ ها، مدل‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی آیپد پرو از پنل های OLED (LTPO) استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود که تولید این تبلت ها در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی آغاز شود.

آیپد پرو با صفحه نمایش OLED در راه است

به کارگیری صفحه نمایش OLED در آیپد های آینده اپل مزیت های زیادی دارد. نمایشگرهای OLED رنگ مشکی بی نقصی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. کنتراست فوق العاده بوده و قابلیت HDR را نیز ارائه می دهند. در این نمایشگر ها، هر پیکسل به طور جداگانه می‌تواند نور را کنترل کند. گفته می‌شود که اپل به سراغ استفاده از صفحات نمایش مجهز به فناوری LTPO خواهد رفت. این فناوری با تنظیم رفرش ریت، مصرف انرژی را بهینه می‌کند.

ipad pro 2022

حرکت به سمت استفاده از صفحات نمایش OLED نشان دهنده ارتقای قابل توجهی نسبت به استفاده اپل از پنل های ال سی دی Mini LED در آیپد پرو های فعلی است. اپل شرکتی است که به دلیل تعهد خود به کیفیت نمایشگر شناخته می‌شود. مطابق با گزارش Gizmochina، استفاده از پنل OLED توسط این کمپانی نشان دهنده تعهد آن به ارائه تجربیات بصری برتر است. قطعاً اخبار مذکور علاقه مندان به آیپد ها را هیجان زده می‌کند.

مک بوک مجهز به نمایشگر OLED اپل در سال ۲۰۲۷ از راه خواهد رسید

گزارش دیگری نیز منتشر شده که نشان می‌دهد مک بوک های دارای صفحه نمایش OLED با تاخیر عرضه می‌شوند. شایعات قبلی از عرضه مک بوک های مجهز به OLED در سال ۲۰۲۴ خبر داده بودند. با این حال، طبق آخرین اطلاعات، انتظار می رود این مدل ها با تأخیر قابل توجهی راهی بازار شوند. هم اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این مک بوک های آینده اپل در سال ۲۰۲۷ معرفی خواهند شد. به طور کلی اپل در استفاده از فناوری OLED محتاط بوده است. این کمپانی از صفحات نمایش مذکور بیشتر در آیفون ها و اپل واچ ها استفاده می‌کند. کاوش مداوم اپل در مورد نمایشگر های OLED نشان دهنده تعهد این شرکت به ماندن در خط مقدم فناوری صفحات نمایش است.

آیپد پرو 14.1 اینچی ممکن است با تراشه M3 Pro در سال آینده معرفی شود

ع

همانطور که اپل به نوآوری و اصلاح محصولات خود ادامه می‌دهد. علاقه مندان می‌توانند اعلامیه های رسمی در مورد مدل های آینده آیپد پرو مجهز به صفحه نمایش OLED و نمایشگر های OLED مک بوک را دنبال کنند.

نظر شما درباره به کارگیری صفحات نمایش OLED در آیپد پرو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی