حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر M3 با آیپد ایر و آیپد پرو جدید نهایتا تا نوروز ۱۴۰۳ رونمایی می‌شوند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

محصولات جدید اپل در راه هستند و اگر قصد خرید مک‌بوک یا آیپد دارید، شاید بهتر باشد در عین این‌که صبر پیشه می‌کنید، پول خود را هم تبدیل کنید که خیلی در نوسان‌های ارزی آسیب نبینید. به تازگی گزارش شده که مک بوک ایر M3 با آیپد ایر و آیپد پرو جدید نهایتا تا نوروز ۱۴۰۳ رونمایی می‌شوند، این یعنی نهایتا تا ماه مارس ۲۰۲۴.

رونمایی مک بوک ایر M3 با آیپد ایر و آیپد پرو نزدیک است

شایعه شده که اپل در حال کار بر روی مدل‌های جدید لپ‌تاپ و تبلت خود است. انتظار می‌رود که این شرکت به زودی از مک بوک ایر مجهز به تراشه اپل M3 به همراه جدیدترین آیپد پرو و آیپد ایر رونمایی کند.

این گزارش در نشریه بلومبرگ منتشر شده است. در این گزارش ادعا می‌شود که اواخر ماه مارس ۲۰۲۴ می‌تواند بازه زمانی رونمایی از این دستگاه‌ها باشد. جالب اینجاست که این گزارش جدید با یکی از گزارش‌های قبلی همین منبع نیز همخوانی دارد.

انتظار می رود که مک بوک ایر جدید در دو مدل 13 و 15 اینچی عرضه شود. این دستگاه از جدیدترین تراشه اپل M3 (گزینه‌ای بین سه عضو M3، M3 Pro و M3 Max) استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر، جدیدترین آیپد ایر نیز برای اولین بار در دو نوع سایز عرضه خواهد شد. طراحی جدید مدل 12.9 اینچی را به تازگی با هم دیده بودیم. در بخش سخت افزاری، مدل جدید iPad Air قرار است به تراشه اپل M2 ارتقا یابد.

آیپد ایر ۲۰۲۴

آیپد ایر ۲۰۲۴

شایعه شده که مدل جدید آیپد پرو اپل دارای صفحه نمایش OLED است و شاید این دستگاه هم در ۲ اندازه ۱۳ و ۱۱ اینچی عرضه شود. همانند مک بوک ایر، آیپد پرو 2024 می‌تواند از تراشه اپل M3 استفاده کند. این احتمالاً منجر به افزایش قیمت نیز نسبت به مدل‌های قبلی خود می شود.

این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، به نظر شما کدام یک از این محصولات می‌تواند برایتان مفیدتر واقع شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)