حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نام تجاری S Foldable را برای دستگاه های تاشو خود ثبت کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

انتظار می رود سامسونگ امسال تنوع عرضه گوشی های هوشمند تاشو خود را بیشتر کند. اما قبل از هرگونه معرفی رسمی، این شرکت درخواست علامت تجاری خود برای نمایشگرهای S Foldable را ثبت کرده است که نشان دهنده نام و نوع کاربرد تاشو مورد استفاده در دستگاه های انعطاف پذیر آینده است.

نام تجاری S Foldable

بر اساس گزارش LetsGoDigital، غول فناوری کره ای برای نام “S Foldable” تقاضای علامت تجاری در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) و اداره مالکیت معنوی کره (KIPO) کرده است. این خبر در میان شایعات دیگر در مورد معرفی قریب الوقوع گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 منتشر می شود. اگرچه این دستگاه ها احتمالاً در آینده با طراحی های مشابه مدل قبلی خود وارد بازار می شوند، اما ظاهرا این شرکت در حال کار بر روی یک دستگاه جدید تاشو با لولای دوگانه نیز می باشد.

نام تجاری S Foldable

نام تجاری S Foldable

یکی از جنبه های منحصر به فرد در مورد صفحه نمایش S Foldable احتمالاً طراحی لولای مشترک آن است که نشان می دهد این گوشی هوشمند تاشو از دو مکانیزم لولا برای یک نمایشگر واحد بهره می برد؛ یعنی گوشی شما می تواند دو بار تا شود. این گزارش همچنین اضافه می کند که این فناوری ممکن است با گوشی گلکسی Z Fold Tab که احتمالا تا اواخر سال جاری رونمایی می شود نیز، دیده شود، اما به احتمال زیاد تاریخ عرضه آن تا سال 2022 به تعویق بیفتد. حرف “S” در این نام تجاری ممکن است اشاره ای به لولای دوگانه دستگاه باشد؛ طرح تاشو، مانند تصویر مطلب، که شکل S خود را به نمایش می گذارد.

در گذشته، ما از دستگاه های ثبت اختراع شده سامسونگ که دارای طرح تاشو S یا Z هستند، گزارش داده بودیم. بنابراین، این نام تجاری ممکن است اقدام این شرکت برای نهایی شدن طراحی دستگاهی باشد که قرار است به زودی معرفی شود. متأسفانه، این مورد هنوز هم یک علامت تجاری است، بنابراین جزئیات دقیق تر در مورد عرضه آن در آینده، هنوز نامعلوم است.

تبلت تاشو سامسونگ با ۲ لولا در حق اختراع سامسونگ دیده شد

نظر شما راجع به طراحی دستگاه تاشدنی جدید سامسونگ و ثبت نام تجاری S Foldable توسط این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم دست پخت جدیدش چی میشه😋

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی