حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی بیش از ۶۰ درصد از بازار گوشی های هوشمند تاشو در چین را دراختیار دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تجاری، هواوی

گوشی‌های هوشمند تاشو به‌مرور درحال رایج‌شدن در انظار عمومی هستند. این دستگاه‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و انتظار می‌رود اکثر کاربران تا چندین سال آینده، یکی از آن‌ها را دراختیار بگیرند. بنابراین، تعجب‌آور نیست که هر تولیدکننده تلفن همراهی برای عرضه اولین گوشی تاشو خود عجله دارد. حال، به‌تازگی آمار فروش گوشی هوشمند تاشو در چین منتشر شده است که از برتری ۶۰ درصدی هواوی به‌عنوان یکی از اولین شرکت‌های ورودکننده به این حوزه، حکایت دارد.

آمار قوی فروش گوشی تاشو هواوی در چین

اگرچه بازار جهانی گوشی‌های تاشو تحت سلطه سامسونگ قرار دارد، بازار گوشی‌های تاشوی چین داستان متفاوتی را روایت می‌کند که سهم این بازار نیز بین دو تولیدکننده عمده گوشی‌های تاشو یعنی هواوی و سامسونگ تقسیم شده است، به‌طوری‌که هواوی ۶۴ درصد از بازار گوشی‌های تاشو در چین را در اختیار داشته و به‌تنهایی بر سکوی پادشاهی این بازار تکیه کرده است.

گزارشی که در 17 دسامبر توسط iResearch China منتشر شده، نشان می‌دهد که در طول سال 2021، هواوی سهم بازار 64 درصدی را در بازار تاشو چین بدست آورده است. این شرکت حتی از اوج زمانی که در سال‌های گذشته و قبل از تحریم‌های آمریکا در بازار گوشی‌های هوشمند معمولی چین تسلط داشت نیز، پیشی گرفته است.

آمار قوی فروش گوشی تاشو هواوی در چین

آمار قوی فروش گوشی تاشو هواوی در چین

iResearch چین همچنین بیان می‌کند که تقاضای فزاینده‌ای برای گوشی‌های تاشوی تاشو وجود دارد. هنگام انتخاب بهترین گوشی تاشو برای خرید، مشتریان پاسخ دادند که اولویت اصلی آن‌ها مشخصات و ویژگی‌های تاشو است، درحالی‌که رتبه دوم طراحی شیک و انتقال حس تاشو بودن می‌باشد.

ازطرف دیگر، هنگام انتخاب بهترین نوع دستگاه تاشو برای خرید، iResearch چین نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان بیشتر بر روی مشخصات و ویژگی‌ها و همچنین شهرت برندی که از آن خرید می‌کنند، تمرکز دارند.

مطابق با اعلام هواوی، این شرکت قرار است در تاریخ ۲ دی‌ماه ۱۴۰۰، از تازه‌ترین گوشی تاشو عمودی خود با فرم طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ با نام Huawei P50 Pocket رونمایی کند.

نمی‌توان انکار کرد که یکی از مهم‌ترین نقاط فروش جذاب گلکسی Z Flip 3 سامسونگ، طراحی مد روز آن بود و اینکه طراحی شیک آن یکی از ویژگی‌هایی بود که نسبت به برادرش، Galaxy Z Fold 3 دارا بود. اگرچه هواوی درحال‌حاضر Mate X2 خود به‌عنوان گوشی تاشو کتابی را در ویترین فروشگاه‌ها داشته، اما آن‌ها همچنین می‌خواهند موفقیت Z Flip 3 را با اولین پرچمدار تاشوی عمودی خود در هفته آینده با P50 Pocket بازسازی کنند.

دیدگاه شما پیرامون سلطه هواوی به‌عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند تاشو در چین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی