حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نمایشگر های تاشو دوگانه و کشویی جدید خود در ابعاد مختلف را به‌نمایش گذاشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، نمایشگر

برای اولین بار در سه سال گذشته، نمایشگاه Display Week 2022 با محوریت آخرین دستاوردهای حوزه نمایشگر به‌صورت حضوری برگزار شده و سامسونگ با محصولات جدید خود شامل پنل‌های OLED تاشو و کشویی، یکی از شرکت‌کنندگان کلیدی این نمایشگاه است. علاوه‌بر طرح‌های تاشو دوگانه مانند Flex G یا Flex S که سامسونگ در رویداد CES در ماه ژانویه در معرض گذاشته بود، شرکت کره‌ای این بار نیز محصولات بیشتری را برای نمایش دراختیار داشت.

نمایشگر های تاشو دوگانه و کشویی جدید سامسونگ

غول فناوری کره‌ای نمونه اولیه نمایشگر Flex G OLED خود را در Display Week 2022 به‌نمایش گذاشت. این پنل OLED منعطف می‌تواند دو بار به‌سمت داخل تا شده تا یک دستگاه قابل‌حمل‌تر را ایجاد کند. این شرکت همچنین نمونه‌ اولیه نمایشگر OLED Flex S خود را نیز به‌نمایش گذاشت که می‌تواند به داخل یا خارج تا شود.

سامسونگ دیسپلی همچنین یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی OLED کشویی را در این رویداد به‌نمایش گذاشت. برخلاف نمایشگرهای کشویی موجود که به صورت افقی کشیده می‌شوند، محصول سامسونگ به‌سمت بالا گسترش می‌یابد. این قابلیت منحصربه‌فرد می‌تواند تلفن‌های همراه را هنگام خواندن اسناد، مرور وب و پیمایش در برنامه‌های اجتماعی مفیدتر کند.

سایر پنل‌های به‌نمایش درآمده در این نمایشگاه عبارتند از:

Samsung Flex Bar: نمایشگر افقی مانند سری Z Flip.

Samsung Flex Square: نمایشگر عمودی مانند سری Z Fold.

Samsung Flex G: دستگاه تاشو سه‌گانه که انتهای آن کوتاه‌تر می‌شود، صفحه‌نمایش را می‌توان به سمت داخل یا خارج تا کرد.

Samsung Flex S: نمایشگر سه تاشو ساده‌تر با سه قسمت مساوی که در قالب یک صفحه عریض باز می‌شود.

Samsung Flex Note: یک لپ‌تاپ تاشو که می‌توان از نیمه‌های آن هم به‌عنوان صفحه‌نمایش یا هم به‌عنوان قسمت ورودی استفاده کرد.

Samsung Flex Slide: یک صفحه‌نمایش کشویی که در آن دو انتها را می‌توان از هم جدا کرده تا یک پنل بزرگ‌تر تشکیل شود.

Samsung Flex Roll: یک دستگاه نمایشگر قابل چرخش که در آن می‌توان بیشتر صفحه‌نمایش را در صورت عدم نیاز، در انتهای آن جمع کرد.

نمایشگر تاشو جدید سامسونگ

نمایشگر تاشو جدید سامسونگ

برخی از این کانسپت‌ها و نمونه‌های اولیه تاشو که سامسونگ توسعه داده است، با طرح نام‌گذاری آن‌ها همپوشانی دارند. به‌عنوان‌مثال، G و S هر دو اساساً نمونه‌های اولیه دستگاه‌های سه‌تایی هستند که پتنت‌های زیادی برای آن‌ها ثبت شده است؛ یا همچنین گزینه‌های Roll و Slide.

کانسپت‌های جدید سامسونگ در دسته نمایشگرهای کشویی قرار دارند، زیرا یک پنل عمودی 6.7 اینچی را نشان می‌دهد که به سمت بالا گسترش می‌یابد تا یک دستگاه بزرگ‌تر را ایجاد کند و همچنین یک پنل افقی که می‌تواند از ابعاد 8.1 اینچ به 12.4 اینچ افزایش یابد.

درهرصورت، نمایشگاه Display Week 2022 در سن خوزه درحال برگزاری است و فاکتورهای هیجان‌انگیزتری از آخرین دستاوردهای حوزه نمایشگر، به‌غیر از نمونه‌های سامسونگ، به‌نمایش در خواهند آمد.

برخی از این فناوری‌های نمایشگر می‌توانند در آینده به دستگاه‌های گلکسی سامسونگ راه یابند، اما هیچ چارچوب زمانی خاصی برای چنین محصولی وجود ندارد. ممکن است سال‌ها طول بکشد تا این فناوری‌های نوآورانه نمایشگر در دستگاه‌هایی که واقعاً در قفسه‌های فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند، استفاده شوند.

دیدگاه شما پیرامون آخرین فناوری‌های نمایشگر سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی