حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فریم گلکسی زد فولد ۳ مستحکم تر و سبک تر از نسل قبل خود خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدود یک ماه پیش بود که پتنت سامسونگ مربوط به مقاومت بیشتر گوشی تاشدنی بعدی این شرکت به بیرون درز کرد. حال گزارشی توسط Let’s Go Digital منتشر شده است که نشان می دهد فریم گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است مستحکم تر و سبک تر از زد فولد ۲ باشد.

فریم گلکسی زد فولد ۳ 

این شایعه بر اساس پرونده های اخیر در علامت تجاری این دستگاه بدست آمده است. این شرکت ثبت مارک تجاری “Armor Frame” را در تاریخ ۱۳ آوریل و در کره جنوبی، اروپا و ایالات متحده درخواست کرده است و این نشریه احتمال می دهد که این مارک تجاری ممکن است ارتباطی با شاسی فریم گلکسی زد فولد ۳ داشته باشد.

فریم گلکسی زد فولد ۳

فریم گلکسی زد فولد ۳

طبق گزارشات پیشین، زد فولد ۳ دارای محافظ صفحه نمایش ضخیم تر از نسخه پیشین خود خواهد بود، چرا که انتظار می رود این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی کرده و در نتیجه صفحه نمایش آن باید محکم تر باشد.

متاسفانه جزئیات منتشر شده توسط این گواهی تجاری بسیار کم است و توضیحات کوتاه آن تنها نشان می دهد که نوع جدیدی از فریم گوشی عرضه خواهد شد. گوشی های پرچمدار اخیر سامسونگ با بدنه ای فلزی و فریم آلومینیومی عرضه می شوند؛ اما مشکل عمده فریم آلومینیومی اینست که با گذشت زمان ضعیف می شوند و همین مورد می تواند دلیل استفاده شرکت کره ای از ماده جدیدی برای فریم گوشی های تاشو خود مخصوصا گلکسی زد فولد ۳ باشد.

مشخص نیست که Armor Frame از چه ماده ای ساخته شده است، اما Let’s Go Digital حدس می زند که ممکن است این ماده از موادی باشد که در صنایع نظامی کاربرد دارند، چیزی مانند کربن یا تیتانیوم؛ که خوشبختانه هر دو آن ها سبک تر و مقاومت تر از آلومینیوم هستند اما قیمت تمام شده آن ها نیز گران تر است.

سامسونگ ۳ گوشی تاشو برای سال ۲۰۲۱ در نظر دارد

مشخصات احتمالی و زمان عرضه تاشدنی های جدید سامسونگ

این شرکت معمولاً چند ماه قبل از معرفی و عرضه عمومی محصولات خود، علائم تجاری آن ها را ثبت می کند. به عنوان مثال، حدود سه ماه قبل از معرفی گوشی زد فلیپ سامسونگ،‌ شاهد انتشار علائم تجاری برای محافظ جدید نمایشگر آن بودیم که نسبت به نسخه استفاده شده در نسل اول زد فولد،‌ از استحکام بیشتری برخوردار بود.

مشخص نیست که گلکسی زد فلیپ ۳ که شایعات می گویند در ژوئیه در کنار زد فولد ۳ رونمایی می شود نیز، از Armor Frame استفاده خواهد کرد یا خیر، اما با توجه به نوع کاربرد و قیمت آن که انتظار می رود تا حدودی کمتر از زد فولد باشد،‌ این مورد کمی بعید است.

پیشتر و طبق شایعات،‌ برای شما گفتیم که این دستگاه به احتمال فراوان از چیپستی بر پایه AMD بهره خواهد برد که احتمالا به نسخه جدید اگزینوس ۹۹۲۵ اختصاص دارد،‌ اما احتمال استفاده از اسنپدراگون +۸۸۸ نیز در آن دور از ذهن نیست. همچنین گزارشات پیشین بیان می کنند که این گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر و قلم S Pen ارائه خواهد شد اگر چه اسلات اختصاصی قلم را نخواهد داشت.

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از S Pen به کاهش اندازه نمایشگر آن می انجامد

نظر شما راجع به گلکسی زد فولد ۳ و فریم مستحکم تر آن چیست؟ با وجود وزن کمتر و مقاومت بیشتر، استفاده از این ماده جدید جذاب به نظر می رسد اگر چه امیدواریم قیمت تمام شده این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود افزایش نیابد که البته شایعات قبلی نیز تا حدودی این مورد را تایید می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عالی

m.b

متییی بیا تل

Mahdi

اوکی 😂

Milad7

بعله.. قیمتش هم حتما تند تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی