حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا X20 با Snapdragon 480 5G و اندروید ۱۱ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

ما می دانیم که مراسم نوکیا برای ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ تنظیم شده است. وقتی نزدیک به یک مراسم معرفی می شویم، اطلاعاتی درباره دستگاه هایی که قرار است آن جا معرفی شوند، لو می رود. امروز می شنویم که نوکیا X20 با Snapdragon 480 5G و اندروید ۱۱ ارایه خواهد شد. به این صورت می توان گفت نوکیا ایکس ۲۰ به عنوان یک گوشی اقتصادی 5G جذاب از سوی این شرکت فنلاندی در راه است.

نوکیا X20

انتظار می رود در مراسم ۱۹ فروردین نوکیا شاهد معرفی سه گوشی هوشمند جدید از جمله G10 ، X10 و X20 باشیم. ما هنوز در مورد هیچ یک از این دستگاه ها، به صورت رسمی چیزی از HMD چیزی نشنیده ایم، اما امروز نوکیا ایکس ۲۰ پیش از مراسم معرفی لو رفته است.

به این صورت که نوکیا ایکس ۲۰ در بنچمارک Geekbench سنجیده است و مشخصات کلیدی آن مشخص می شود.

نوکیا X20

نوکیا X20

کاملا مورد انتظار است که نوکیا X20 از اندروید ۱۱ استفاده کند و همینطور هم هست. نوکیا رابط کاربری ویژه ای ندارد و می توانیم انتظار داشته باشیم که همان تجربه کاربری اندروید خام را داشته باشیم. این موضوع به HMD اجازه می دهد که آپدیت های بهتری را هم برای گوشی های خود ارایه کند.

در قسمت مادربرد این لیست می بینیم که دستگاه مورد نظر دارای تراشه SM4350 است. خب می دانیم که این اسم رمز Snapdragon 480 5G است. این چیپست با 6 گیگابایت رم جفت می شود، اگرچه انتخاب های حافظه ای دیگری نیز وجود دارد که هنوز تأیید نشده اند.

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

لیست بنچمارک Geekbench مشخصات دیگری از X20 را ارایه نمی کند اما انتظار داریم که قیمت آن حدود 350 یورو باشد. اطلاعات بیشتر در مورد X20 باید در روزهای آینده منتشر شود اما فعلا به ما بگویید چه انتظاری از تلفن هوشمند 5G دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اچ ام دی رد داده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)