حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این ۵ گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، نوکیا

می‌دانیم که HMD Global یک شرکت فنلاندی بوده و در حال حاضر امتیاز تولید محصولات موبایلی با برند نوکیا را در دست دارد. این شرکت اخیرا اعلام کرده که تمام دستگاه‌های واجد شرایط برای ارتقا به اندروید 12 ارتقا یافته‌اند. تمرکز بعدی کار تیم آپدیت این شرکت ارائه آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا است. همچنین تایید شده که این ۵ گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند.

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا برای این ۵ گوشی ارائه خواهد شد

لیست رسمی منتشر شده توسط HMD شامل ۵ نام است که حتما آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا را دریافت خواهند کرد. البته امیدواریم که این لیست در آینده اینقدر کوتاه باقی نماند.

  1. ۱- نوکیا XR20 5G
  2. ۲- نوکیا G50 5G
  3. ۳- نوکیا G11 Plus
  4. ۴- نوکیا X20 5G
  5. ۵- نوکیا X10 5G
نوکیا X20

نوکیا X20

به گفته نوکیا، مدل‌های لیست پنج‌گانه فوق جز اولین گوشی هایی هستند که به روز رسانی اندروید 13 را دریافت می کنند. همچنین در لیست Android Enterprise گوگل، هر پنج گوشی نوکیا اندروید 13 جدید را دریافت خواهند کرد. البته عجیب است که جدیدترین تلفن های همراه این برند مانند Nokia X30 5G و Nokia G60 5G در لیست AER (لیست Android Enterprise گوگل) قرار دارند، اما از اندروید 13 پشتیبانی نمی کنند.

هدف این پنج دستگاه مشتریان سازمانی است. برای مصرف کنندگان، تنها مورد تایید شده برای شروع آزمایش بتای اندروید 13 همان نوکیا X20 5G است.

شما گوشی نوکیا دارید؟ چه نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید در اختیار شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)