حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا X10 و X20 رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، نوکیا

پیش از این برای شما نوشته بودیم که این ۵ گوشی آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا را دریافت خواهند کرد. حالا دو دستگاه از این لیست آپدیت مذکور را در مقابل خود می‌بینند. بله، آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا X10 و X20 رسما ارائه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا

نوکیا گوشی‌های اقتصادی X10 و X20 را اواسط سال 2022 عرضه کرد و اکنون هر دوی آن‌ها جدیدترین به‌روزرسانی اندروید یعنی Android 13 را دریافت می‌کنند. خبر خوب این که آپدیت مذکور حاوی پچ امنیتی نوامبر 2022 هم است. به نظر می رسد عرضه تدریجی باشد، بنابراین همه بازارها فوراً آن را دریافت نمی کنند و ممکن است لازم باشد کمی صبر کنید.

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا

ورژن میان‌افزار آپدیت اندروید نوکیا X10 عبارت است از V3.270، در حالی که برای X20 عبارت است از V3.360. لیست تغییرات خیلی بزرگ نیست، اما به یکی از برجسته ترین پیشرفت های اندروید 13 اشاره می کند.

پشتیبانی از قالب گرافیکی یا Theme به خصوص برای آیکون‌ها، مجوزهای اعلان برای هر برنامه جدیدی که نصب می‌کنید، کنترل‌های چندرسانه‌ای جدید در قسمت اعلانات و به اصطلاح Photo Picker از موارد جدیدی است که اندروید 13 به ارمغان می‌آورد. قابلیت Photo Picker به شما امکان می دهد به جای ارائه دسترسی به کل گالری، دسترسی به عکس های خاصی را به نرم افزارها بدهید.

حجم آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا برای این دستگاه‌ها برابر 2.34 گیگابایت است و اگر به روز رسانی در منطقه شما در دسترس نیست، ممکن است مجبور شوید چند روز صبر کنید.

شما نوکیا ایکس ۱۰ یا نوکیا ایکس ۲۰ دارید؟ اپدیت اندروید ۱۳ آن را دریافت کردید؟ نظر شما درباره سرعت عمل عرضه Android 13 نوکیا چیست؟ حداقل از خیلی از برندهای چینی پرمدعا بهتر به نظر می‌رسد.

این ۵ گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)